احتمال خروج کارکنان توئیتر پیش از نهایی شدن قرارداد با ایلان ماسک

توییتر پیش از نهایی شدن قرارداد فروش به ایلان ماسک در مورد خروج احتمالی کارکنان خود و همچنین مشکلات مربوط به استخدام نیروی جدید هشدار داد. این شبکه اجتماعی اعلام کرد ممکن است کارکنان اصلی شرکت بعد از نهایی شدن قرارداد فروش این پلتفرم به ایلان ماسک از این شرکت خارج شوند و سپس مشکلاتی […]

توییتر پیش از نهایی شدن قرارداد فروش به ایلان ماسک در مورد خروج احتمالی کارکنان خود و همچنین مشکلات مربوط به استخدام نیروی جدید هشدار داد. این شبکه اجتماعی اعلام کرد ممکن است کارکنان اصلی شرکت بعد از نهایی شدن قرارداد فروش این پلتفرم به ایلان ماسک از این شرکت خارج شوند و سپس مشکلاتی نیز در استخدام نیروی کار جدید به وجود خواهد آمد. همچنین ممکن است مشکلاتی در زمینه حفظ تبلیغ کنندگان در این شبکه اجتماعی ایجاد شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و طبق اعلام توییتر در پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار احتمالاً این شبکه اجتماعی پیش از بستن قرارداد فروش در معرض خطر های بسیاری قرار خواهد گرفت که نتیجه آن تاثیر منفی روی روابط تجاری، مالی و عملیاتی شرکت خواهد بود.

 از مهمترین محدودیت های ایجاد شده پس از بستن قرارداد می توان به حفظ تبلیغ کنندگان درین پلتفرم و ناتوانی در جذب و حفظ کارکنان مهم اشاره کرد. از طرفی استخدام کارمندان جدید و کاهش بهره وری به دلیل بی اعتمادی نیز به وجود خواهد آمد. ماسک در مورد خروج کارکنان توییتر به خبرنگاران گفته است اتفاق بسیار مثبتی محسوب می شود. همچنین وی هدف اصلی از خرید توییتر را در اختیار داشتن سرویسی فراگیر عنوان کرده که در آن اکثر مردم آمریکا حضور داشته باشند. این در حالی است که تعداد کاربران فعال روزانه توئیتر در آمریکا حدود ۳۹.۶ میلیون است. اما تعداد کاربران فعال این شبکه اجتماعی در جهان حدود 189.4 میلیون نفر است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال