امکان تایپ با کیبورد مجازی در هدست واقعیت ترکیبی اپل

یک افشاگر سرشناس مدعی شد در هدست واقعیت ترکیبی اپل امکان تایپ با کیبورد مجازی بدون لمس اشیای فیزیکی وجود دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجودی که هنوز اپل در مورد هدست واقعیت ترکیبی خود اطلاعاتی را منتشر نکرده است اما بسیاری می گویند در خرداد سال آینده این هدست […]

یک افشاگر سرشناس مدعی شد در هدست واقعیت ترکیبی اپل امکان تایپ با کیبورد مجازی بدون لمس اشیای فیزیکی وجود دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجودی که هنوز اپل در مورد هدست واقعیت ترکیبی خود اطلاعاتی را منتشر نکرده است اما بسیاری می گویند در خرداد سال آینده این هدست معرفی خواهد شد. مارک گارمن، از بلومبرگ و افشاگر معروف می گوید هدست های واقعیت ترکیبی اپل همانند اولین نسل ساعت های اپل واچ نبوده و بدون وابستگی به آیفون عرضه خواهند شد. به گفته وی نمونه های آزمایشی این هدست بدون نیاز به آیفون می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. برای استفاده از محتواهای مدنظر کاربر نیز امکان آپلود روی آی کلود و سپس دانلود روی هدست بطور مستقیم وجود دارد.

مهمترین ویژگی هدست اپل استفاده از کیبورد مجازی است. بطوری که کاربر بدون نیاز به لمس هیچ شی فیزیکی می تواند تایپ کند. در هال حاضر این قابلیت در نمونه آزمایشی وجود دارد اما احتمال دارد اپل از آن در نمونه اصلی استفاده نکند. هدست واقعیت ترکیبی اپل که احتمالا Reality Pro نام دارد. احتمالا این هدست در کنگره جهانی توسعه دهندگان امسال رونمایی شود. گفته می شود زمان ورود آن به بازار اواخر ۲۰۲۳ خواهد بود. به گفته گارمن اپل مدل های دیگری از این هدست را نیز در حال توسعه دارد. احتمالا اولین هدست با قیمت ۳۰۰۰ دلار بفروش برسد.

اپل قصد دارد نسل دوم این هدست ها را با تمرکز بر روی بهبود قدرت پردازشی عرضه کند. این مدل علاوه بر تراشه M2 به یک تراشه دیگر برای پردازش محتواهای واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی مجهز است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال