احتمال رونمایی از گوشی های Poco X5 و X5 Pro 5G در آینده ای نزدیک

بنظر می رسد زمان رونمایی از نسل جدید گوشی های سری X پوکو نزدیک باشد. سری X پوکو طرفداران بسیاری دارد و انتظار داریم به زودی سری X5 و X5 Pro 5G معرفی شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق تاییدیه های دریافتی پوکو احتمالا به زودی گوشی های جدید سری X5 […]

بنظر می رسد زمان رونمایی از نسل جدید گوشی های سری X پوکو نزدیک باشد. سری X پوکو طرفداران بسیاری دارد و انتظار داریم به زودی سری X5 و X5 Pro 5G معرفی شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق تاییدیه های دریافتی پوکو احتمالا به زودی گوشی های جدید سری X5 و X5 Pro 5G معرفی خواهند شد. قرار است مدل X5 در ابتدا وارد بازار مالزی شود. این گوشی پوکو توانسته تاییدیه FFC را نیز دریافت کند.

از طرفی برای عرضه این گوشی در بازار هند نیز تاییدیه BIS هند صادر شده است. پوکو علاوه بر نسخه استاندار از نسخه پرو نیز رونمایی خواهد کرد. این مدل با نام X5 Pro 5G عرضه میشود.

گوشی پوکو X5 با فناوری 5G دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع فول اچ‌دی  و نرخ نوسازی آن نیز ۱۲۰ هرتز خواهد بود. احتمالا تراشه بکار رفته در این گوشی نیز اسنپدراگون ۴ نسل ۱ خواهد بود. از دیگر مشخصات احتمالی آن نیز می توان به اندروید ۱۲ اشاره کرد. نسخه پرو این گوشی نیز که مدل پیشرفته تر محسوب میشود به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می کند. در نسخه پرو از تراشه اسنپدراگون 778Gپلاس و یا 782G استفاده میشود. احتمال اینکه پوکو از این دو گوشی تا پایان سال رونمایی کند بسیار زیاد است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال