احتمال ارتقای تراشه UWB در آیفون ۱۵ برای یکپارچگی با ویژن پرو

مینگ چی کو می گوید احتمالا آیفون ۱۵ با هدست ویژن پرو هماهنگی بیشتری خواهد داشت. برای این کار اپل باید تراشه UWB را در آیفون ۱۵ ارتقا دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هدست ویژن پرو اپل سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. اکنون گزارش هایی منتشر شده که نشان […]

مینگ چی کو می گوید احتمالا آیفون ۱۵ با هدست ویژن پرو هماهنگی بیشتری خواهد داشت. برای این کار اپل باید تراشه UWB را در آیفون ۱۵ ارتقا دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هدست ویژن پرو اپل سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. اکنون گزارش هایی منتشر شده که نشان می دهد اپل در آیفون ۱۵ بهبودهایی را در تراشه UWB ایجاد می کند تا بتواند هماهنگی آن را با هدست خود افزایش دهد.

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل اعلام کرد در حال حاضر اپل تمرکز خود را روی ارتقای سخت افزاری آیفون ها قرار داده است تا بتواند یک اکوسیستم مناسب برای هدست جدید خود ایجاد کند. این تحلیل‌گر در توییتر نوشت اکوسیستم جدید اپل یک مولفه کلیدی برای موفقیت این هدست به شمار می رود. در واقع یکپارچگی محصولات سخت افزاری با یکدیگر در زمینه وای فای و UWB را شامل می شود

گام نخست در این مسیر نیز ارتقای تراشه های آیفون ۱۵ است. در واقع امسال شاهد آیفون های جدید خواهیم بود که بهینه تر و قابل اطمینان تر هستند.

به گفته کو احتمالا در آیفون های ۱۵ امسال شاهد ارتقای تراشه های UWB خواهیم بود. این تراشه از آیفون ۱۱ در این گوشی قرار گرفت و به آن تراشه فوق پهن باند گفته میشود. احتمالا نسخه جدید آن نیز به جای ۱۶ نانومتری با فرایند ۷ نانومتری ساخته خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال