ظاهر احتمالی هواوی واچ ۴ در مدل مفهومی آن به نمایش گذاشته شد

یک طراح مدل های مفهومی تصاویری از هواوی واچ ۴ به نمایش گذاشت که طبق آن می توان به مشخصات ظاهری این ساعت پی برد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی از ساعت واچ ۴ بهمراه گوشی جدید P60 در مراسم ۳ مارس رونمایی خواهد کرد. اکنون Holindi به عنوان طراح مدل […]

یک طراح مدل های مفهومی تصاویری از هواوی واچ ۴ به نمایش گذاشت که طبق آن می توان به مشخصات ظاهری این ساعت پی برد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی از ساعت واچ ۴ بهمراه گوشی جدید P60 در مراسم ۳ مارس رونمایی خواهد کرد. اکنون Holindi به عنوان طراح مدل های مفهومی از این ساعت هوشمند یک رندر جدید تهیه و منتشر کرده است.

طرح مفهومی به نمایش درآمده طبق هواوی واچ ۳ و ظاهر آن ساخته شده است. در قسمت جلو نمایشگر دایره ای قرار دارد و بدنه آن نیز در دو رنگ‌بندی مشکی و نقره ای نشان داده شده که از هر جهت زیبا است.

در لبه سمت راست قاب این ساعت یک دکمه چرخشی قرار دارد. زیر آن نیز یک دکمه دیگر قرار دارد که احتمالا وظیفه آن انجام عملیات سفارشی خواهد بود. طراح این مدل مفهومی دو بند مشکی و نقره ای نیز برای این ساعت در نظر گرفته است.

پیش از این هواوی سانترال طی گزارش اعلام کرده بود که این ساعت همراه با قابلیت ارتباط ماهواره ای عرضه خواهد شد. بنابراین کاربران باید منتظر عرضه این ساعت با این قابلیت جذاب باشند. هواوی در نسل بعدی ساعت های هوشمند خود از سیستم عامل هارمونی ۳ استفاده میکند. احتمالا بهبودهای نرم افزاری بیشتری نیز همراه با آن عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال