تاریخ عرضه احتمالی گلکسی رینگ در مرداد ماه امسال اعلام شد

سامسونگ قصد دارد گلکسی رینگ را در مرداد ماه امسال عرضه کند. با توجه به اعلام تاریخ عرضه این محصول تولید انبوه آن به زودی آغاز خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالاً با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط سامسونگ در تابستان سال جاری گلکسی رینگ به عنوان محصول جدید […]

سامسونگ قصد دارد گلکسی رینگ را در مرداد ماه امسال عرضه کند. با توجه به اعلام تاریخ عرضه این محصول تولید انبوه آن به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالاً با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط سامسونگ در تابستان سال جاری گلکسی رینگ به عنوان محصول جدید سامسونگ وارد بازار شده و توسط کاربران با استقبال خوبی مواجه شود. از این رو برنامه‌ریزی برای تولید انبوه این گجت پوشیدنی توسط سامسونگ آغاز شده است. این شرکت برنامه ریزی های اولیه برای تولید این گجت جدید را طبق پیش بینی ها و بر اساس استقبال خریداران انجام می شدهد.

طبق گزارش‌های منتشر شده احتمالاً اواسط اردیبهشت سال آینده زمان آغاز تولید انبوه حلقه گلکسی سامسونگ خواهد بود. این شرکت قصد دارد ابتدا حدود ۴۰۰ هزار از این دستگاه را تولید و به بازار عرضه کند. زمان و میزان تولید این دستگاه از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا گلکسی رینگ به عنوان محصول جدید احتمالاً با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده و فروش خوبی نیز در بازار گجت ها خواهد داشت. به دلیل عدم کمبود قطعات سامسونگ می‌تواند در صورتی که تقاضای این محصول بیشتر از انتظارات و محاسبات انجام شده باشد به سرعت تولید را افزایش دهد.

همچنین گلکسی رینگ در زمان عرضه فاقد برخی از ویژگی‌های سلامتی خواهد بود. زیرا سامسونگ هنوز برخی گواهی‌های پزشکی مربوط به ویژگی‌هایی نظیر فشار خون، ECG و نظارت روی اعلان ریتم نامنظم قلب را دریافت نکرده و برای داشتن آنها زمان بیشتری نیاز خواهد بود. این ویژگی‌ها در حال حاضر توسط گلکسی واچ ارائه می‌شوند.

هنوز بسیاری از ویژگی‌های دقیق حلقه گلکسی نامعلوم باقی مانده است. سامسونگ قصد دارد این گجت پوشیدنی را در سه رنگ طلایی نقره‌ای و مشکی و در ۹ سایز متفاوت تولید کند. همچنین این دستگاه احتمالاً امکان همگام شدن با همه گوشی‌های اندرویدی را خواهد داشت اما احتمال اینکه با آیفون‌ها سازگار شود بسیار اندک است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال