پیش فروش پرچمدار وان پلاس ۱۰ پرو از ۱۴ دی در چین آغاز می شود

بالاخره گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۰ پرو در تاریخ ۱۴ دی به طور رسمی معرفی خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش فروش گوشی پرچمدار وان پلاس برای اولین بار در کشور چین انجام می گیرد. طبق گزارش Gizmochina و اعلام رسمی وان پلاس در ویبو، در تاریخ ۱۴ دی پیش […]

بالاخره گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۰ پرو در تاریخ ۱۴ دی به طور رسمی معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش فروش گوشی پرچمدار وان پلاس برای اولین بار در کشور چین انجام می گیرد. طبق گزارش Gizmochina و اعلام رسمی وان پلاس در ویبو، در تاریخ ۱۴ دی پیش فروش وان پلاس ۱۰ پرو در چین به صورت ثبت نامی آغاز می‌شود. کاربرانی که زودتر ثبت نام کنند می تواند یک هدیه ۱۵۷ دلاری نیز به همراه گوشی دریافت کنند.

پیت لائو، مدیر محصول اپو و مدیرعامل وان پلاس از معرفی گوشی پرچمدار خود در تاریخ ۲۲ ژانویه خبر داده بود. از طرفی شایعاتی مبنی بر معرفی این گوشی در تاریخ ۱۵ ژانویه نیز منتشر شده بود. اما به نظر می‌رسد تاریخ اصلی حتی یک روز زودتر از شایعات مطرح شده باشد. در پست دیگری که مدیرعامل وان پلاس در ویبو منتشر کرده صفحه نمایش LTPO 2.0 را برای این گوشی معرفی می کند. که به نمایشگر اجازه می دهد در بازه بیشتری بین یک تا ۱۲۰ هرتز نرخ نوسازی داشته باشد.

 وان پلاس ۱۰ پرو شامل سه دوربین پشتی است که به ترتیب ۵۰ مگاپیکسلی با لنز اولترا واید، ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان ماژول اصلی و یک حسگر ۸ مگاپیکسلی تله فوتو را شامل می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال