حضور انسان مصنوعی پروژه نئون در گوشی های گلکسی

انسان مصنوعی پروژه NEON مربوط به شرکت سامسونگ برای اولین بار از ماه آینده در گوشی های گلکسی این شرکت حضور خواهند داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پروژه نئون برای اولین بار در نمایشگاه CES 2020 رونمایی شده بود. این پروژه در آزمایشگاه مخصوص سامسونگ به نام استار لب توسعه یافته […]

انسان مصنوعی پروژه NEON مربوط به شرکت سامسونگ برای اولین بار از ماه آینده در گوشی های گلکسی این شرکت حضور خواهند داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پروژه نئون برای اولین بار در نمایشگاه CES 2020 رونمایی شده بود. این پروژه در آزمایشگاه مخصوص سامسونگ به نام استار لب توسعه یافته و انسان مصنوعی آن نیز نوعی آواتار مجازی خواهد بود که در ظاهر شباهت زیادی به انسان دارد. این انسان مصنوعی با کمک فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته شده و امکان تنظیم آن بر اساس نظر کاربران وجود خواهد داشت.

تمامی آواتارهای ساخته شده یک شخصیت منحصر به فرد داشته و تمامی حالات آنها نیز کاملاً شبیه به انسان است. سامسونگ پیش از این در نمایشگاه CES 2020 اعلام کرده بود این انسان های مصنوعی می توانند در بخش های مختلفی مانند بانک، خبرگزاری و یا خدماتی نظیر فروشندگی مورد استفاده قرار بگیرند.

پراناو میستری، مدیر عامل آزمایشگاه استارلب در توییت اخیر خود اعلام کرده قرار است از این انسان مصنوعی روی موبایل استفاده شود و احتمالا کاربران می‌توانند از آن روی گوشی های گلکسی خود قبل از سال نو میلادی استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال