رئیس جمهور دستور برخورد با تخلف همراه اول و ایرانسل را صادر کرد

پس از تخلفات اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و تغییر در بسته های اینترنتی این دو شرکت، تعزیرات و سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان وارد ماجرا شدند. این دو شرکت به طور غیرقانونی و بدون مجوز از رگولاتوری اقدام به تغییر در قیمت بسته های اینترنتی خود کرده بودند. اکنون رئیس دفتر رئیس […]

پس از تخلفات اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و تغییر در بسته های اینترنتی این دو شرکت، تعزیرات و سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان وارد ماجرا شدند. این دو شرکت به طور غیرقانونی و بدون مجوز از رگولاتوری اقدام به تغییر در قیمت بسته های اینترنتی خود کرده بودند. اکنون رئیس دفتر رئیس جمهوری طی نامه‌ای به وزیر دادگستری و سرپرست وزارت صمت خواهان برخورد قانونی با این دو شرکت می باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، در نامه رئیس جمهور که به خاطر تخلف دو پراتور همراه اول و ایرانسل و افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه های این شرکت بر خلاف مقررات انجام گرفته آمده است “نباید بدون حساب قیمت خدمات افزایش یابد، اقدامات لازم را به عمل آورید.”

اکنون یک هفته از اقدام این دو شرکت و افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه های آنها گذشته و با وجود اخطارهای وزارت ارتباطات و تعزیرات به این دو اپراتور هنوز هیچ کدام از آن ها اقدامی برای کاهش تعرفه بسته های اینترنت خود انجام ندادند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز پیش از این در گفتگویی اعلام کرده بود که این اپراتورها تنها ۱۰ روز مهلت دارند تا قیمتها را به روال قبل برگردانند و در غیر این صورت تخلف آنها در کمیته جرایم بررسی خواهد شد.

 همچنین آذری جهرمی اعلام کرد که این دو اپراتور خلاف قوانین جاری کشور عمل کرده‌اند و در صورت عدم تغییر تعرفه ها به قیمت قبل این دو اپراتور مجبور به پرداخت جریمه های سنگینی خواهند بود. معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز در این مورد گفته است: علاوه بر تغییر قیمت ها به حالت قبل، باید خسارت مشترکان جبران شود. وی تاکید کرد در صورت عدم اجرای این موضوع اپراتورها مجبور به پرداخت جریمه دو میلیارد تومانی و لغو پروانه خواهند بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال