واکنش رئیس جمهور به بخشنامه صادره در زمینه صوت و تصویر فراگیر

رئیس جمهور طی نامه ای نسبت به بخشنامه قوه قضائیه در زمینه صدور هر گونه مجوز صوت و تصویر فراگیر توسط صدا و سیما انجام گیرد، واکنش نشان داده و این گونه امور را مرتبط به شورای عالی فضای مجازی دانستند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک‌نیوز، محمود واعظی، رئیس دفتر ریاست جمهوری از پاسخ […]

رئیس جمهور طی نامه ای نسبت به بخشنامه قوه قضائیه در زمینه صدور هر گونه مجوز صوت و تصویر فراگیر توسط صدا و سیما انجام گیرد، واکنش نشان داده و این گونه امور را مرتبط به شورای عالی فضای مجازی دانستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک‌نیوز، محمود واعظی، رئیس دفتر ریاست جمهوری از پاسخ نامه ریاست جمهوری مبنی بر بخشنامه ریاست قوه قضائیه در ارتباط با مسئولیت صداوسیما درزمینه‌ی صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی و نظارت بر آن خبر داد. رئیس جمهور در پاسخ به این بخشنامه نوشتند: ” احتراما؛ این‌ گونه امور مرتبط به شورای عالی فضای مجازی است.”

پیش از این ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه، اعلام کرده بود که هر گونه فعالیت در زمینه صوت و تصویر فراگیر تنها در صورت صدور مجوز توسط صدا و سیما امکان پذیر نیست و هر گونه فعالیت بدون مجوز مربوطه غیر مجاز خواهد بود. بخشنامه مذکور به استحضار رئیس جمهور رسیده و ایشان نیز این موضوع را در حیطه فعالیت شورای عالی فضای مجازی دانستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال