شیوع کرونا استفاده از اپ های موبایل را تا ۲۰۰ درصد افزایش داد

طبق آمار منتشر شده در وبسایت App Annie شیوع ویروس کرونا باعث شده است تا میزان استفاده از اپ های موبایل تا 200 درصد افزایش یابد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وبسایت App Annie آماری منتشر کرده که در آن مشخص است کاربران در نیمه اول سال ۲۰۲۰ حدود ۱.۶ تریلیون ساعت […]

طبق آمار منتشر شده در وبسایت App Annie شیوع ویروس کرونا باعث شده است تا میزان استفاده از اپ های موبایل تا 200 درصد افزایش یابد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وبسایت App Annie آماری منتشر کرده که در آن مشخص است کاربران در نیمه اول سال ۲۰۲۰ حدود ۱.۶ تریلیون ساعت مشغول استفاده از گوشی‌های هوشمند بودند. همچنین در این آمار رشد استفاده ازاپ های تجاری حدود ۲۰ درصد محاسبه شده است. کاربران در همین مدت حدود ۵۰ میلیارد دلار برای برنامه های موبایل هزینه کردند که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است. همچنین فروش لپ تاپ به دلیل استفاده از برخی افراد به صورت دورکاری افزایش پیدا کرده است. دلیل استفاده از موبایل نیز در این شش ماه وجود برخی از ابزارها برای کار و همچنین بازی و سرگرمی عنوان شده است.

در میان اپلیکیشن های تجاری چهار اپلیکیشن مربوط به برنامه های کنفرانس ویدیویی مانند زوم، مایکروسافت تیمز، گوگل میت و لینکدین بودند. استفاده از اپ های تجاری نیز در سال ۲۰۲۰ نیز حدود ۲۲۰ درصد رشد داشته است. این میزان اما در کشور هند به ۴۵۰ درصد رسیده است. همچنین در میان اپلیکیشن های محبوب و مورد استفاده اپ های مالی نیز دیده می شود. اپلیکیشن هایی مانند Cash App و Zelle بیش از همه در میان کاربران کاربرد داشته است. اپ های آموزشی نیز به دلیل دوران قرنطینه از رشد بالایی برخوردار بودند. دانلود برنامه‌هایی مانند Telehealth و Fitness Coach نیز در میان کاربران افزایش داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال