قیمت و رندرهای گوشی تاشو گوگل پیش از رونمایی منتشر شد

گوگل مدت هاست روی اولین گوشی تاشو خود به نام پیکسل فولد کار می کند. پیش از رونمایی این سرکت، رندرهای از این محصول منتشر شد که علاوه بر مشخصات ظاهری، قیمت این محصول را نیز نشان می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیکس فولد به عنوان اولین گوشی تاشو گوگل […]

گوگل مدت هاست روی اولین گوشی تاشو خود به نام پیکسل فولد کار می کند. پیش از رونمایی این سرکت، رندرهای از این محصول منتشر شد که علاوه بر مشخصات ظاهری، قیمت این محصول را نیز نشان می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیکس فولد به عنوان اولین گوشی تاشو گوگل از محرمانه ترین پروژه ایتچن شرکت نیز محسوب میشود. گوگل قصد دارد این گوشی را در سال آینده میلادی معرفی کند‌. همراه با پیکسل فولد، تبلت پیکسل نیز معرفی خواهد شد. زمان معرفی نیز احتمالا مراسم Google I/O است.

بر اساس رندرهای منتشر شده، گوگل در پیکسل فولد از طراحی مشابه پیکسل ۷ بهره گرفته است. زیرا بعنوان مثال در این گوشی نیز دوربین اصلی با طراحی افقی به چشم می خورد. اما در هر حال این گوشی از نوع تاشو خواهد بود.

از طرفی شباهت زیادی به طراحی گلکسی زد فولد سامسونگ دارد. زیرا نمایشگرهای داخلی و بیرونی بزرگ هستند. هنوز هیچ مشخصاتی از این گوشی در منابع رسمی و یا غیر رسمی نیامده است. اما احتمالا با یک گوشی دارای دوربین های باکیفیت و عملکردی مشابه گوشی های پیکسل مواجه خواهیم شد. قیمت این گوشی نیز بهمراه رندرهای فاش شد. این گوشی در زمان عرضه اولیه ۱.۷۹۹ دلار قیمت دارد که هم قیمت گلکسی زد فولد ۴ است با این تفاوت که گوشی سامسونگ چند سال پیش به بازار عرضه شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال