قیمت گوشی های آیفون ۱۴ با افزایش درخور توجه همراه خواهد بود

طبق اخبار منتشر شده و اطلاعات مربوط به زنجیره تامین کنندگان آیفون ۱۴ و با توجه به شرایط اقتصادی جهان احتمالاً گوشی های جدید سری ۱۴ اپل با افزایش قیمت در خور توجه همراه هستند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مشکلات مربوط به تامین کنندگان آیفون ۱۴ و همچنین دیگر مشکلات مربوط […]

طبق اخبار منتشر شده و اطلاعات مربوط به زنجیره تامین کنندگان آیفون ۱۴ و با توجه به شرایط اقتصادی جهان احتمالاً گوشی های جدید سری ۱۴ اپل با افزایش قیمت در خور توجه همراه هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مشکلات مربوط به تامین کنندگان آیفون ۱۴ و همچنین دیگر مشکلات مربوط به اقتصاد جهانی باعث افزایش قیمت گوشی های اپل شده است. یکی از تامین کنندگان تراشه های مورد نیاز آیفون های اپل به نام Shawa Denko K.K نیز در مورد افزایش قیمت این گوشی در آینده هشدار داد.

 این شرکت ژاپنی دلیل آنرا مواجهه با مشکلات اقتصادی مربوط به صنعت نیمه هادی دانسته است. بلومبرگ نیز گزارش داده است شرایط فعلی به دلیل کووید-۱۹ و یا اثرات مربوط به جنگ اوکراین و همچنین کاهش ارزش ین ژاپن باعث افزایش قیمت ها شده است. به گفته هیدکی سامیان مدیر مالی شرکت Shawa Denko K.K احتمالا این مشکلات تا سال آینده نیز وجود دارد. وی در مصاحبه با بلومبرگ اعلام کرد به دلیل مشکلات موجود این شرکت مجبور به افزایش هزینه های اعلام شده به مشتریان خود شد. به طوری که اکنون هزینه‌های مشتریان دو برابر قیمت قبلی شده است. وی معتقد است ممکن است این قیمت ها در آینده نیز بیشتر افزایش یابد. در حدی که خطوط تولید این شرکت تعلیق شود. این شرکت ژاپنی از تامین کنندگان TSMC است که تراشه های مدل های مختلف آیفون های اپل را تولید می کند. در نتیجه همه این تغییرات و در نهایت اپل نیز مجبور خواهد بود قیمت محصولات خود را افزایش دهد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال