انجمن واردکنندگان موبایل؛ روی جعبه تمامی موبایل ها قیمت وارد کننده و مصرف کننده درج شده است

انجمن واردکنندگان موبایل می گوید با توجه به اینکه قیمت وارد کننده و مصرف کننده روی جعبه تمامی موبایل ها نصب شده است خریداران باید به این ارقام توجه کنند. در در روزهای اخیر قیمت های آیفون و برخی گوشی های پرچمدار افزایش داشته است و این یاد آوری در این راستا انجام گرفته است. […]

انجمن واردکنندگان موبایل می گوید با توجه به اینکه قیمت وارد کننده و مصرف کننده روی جعبه تمامی موبایل ها نصب شده است خریداران باید به این ارقام توجه کنند. در در روزهای اخیر قیمت های آیفون و برخی گوشی های پرچمدار افزایش داشته است و این یاد آوری در این راستا انجام گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجود افزایش قیمت از ابتدای سال در بازار گوشی های همراه در یک هفته اخیر چالش های بزرگی را برای بازار به همراه داشته و طی آن قیمت ها به شدت در برخی مدل های آیفون و گوشی های پرچمدار افزایش داشته است. پس از آن و طی یک اعلام رسمی مشکل ثبت سفارش آیفون برطرف شد و مجدداً این بازار مسیر آرامش قرار گرفته است.

 اما به نظر می رسد هنوز برخی فروشندگان این کالا را با افزایش شدید قیمت به فروش می رسانند. به همین دلیل انجمن واردکنندگان موبایل در توییت اخیر خود از خریداران موبایل خواسته است تا هنگام خرید به مواردی مانند قیمت وارد کننده و مصرف کننده که روی جعبه درج شده است است دقت کنند.

 قانون درج قیمت ها نیز از ابتدای اردیبهشت امسال طی طرح خرید شفاف برای کلیه واردکنندگان الزامی شده بود. با کمک این طرح میتوان از گرانفروشی جلوگیری کرد. طی طرح خرید شفاف می توان کنترل بیشتری روی قیمت‌ها در بازار داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال