عکس‌های خصوصی کاربران توییتر به دلیل نقص فنی این پلتفرم منتشر شد

به دلیل مشکلات ایجاد شده در سیستم فیلترینگ توییتر در انتشار عکس ها و محتواهای خصوصی این پلتفرم، تصاویر خصوصی کاربران این شبکه اجتماعی بصورت عمومی منتشر شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ابراهام ژوزفین یک نویسنده است که برای نخستین بار متوجه این موضوع شد. وی در توییت خود اعلام کرد […]

به دلیل مشکلات ایجاد شده در سیستم فیلترینگ توییتر در انتشار عکس ها و محتواهای خصوصی این پلتفرم، تصاویر خصوصی کاربران این شبکه اجتماعی بصورت عمومی منتشر شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ابراهام ژوزفین یک نویسنده است که برای نخستین بار متوجه این موضوع شد. وی در توییت خود اعلام کرد احتمالا بخش فیلترینگ حلقه ها در توییتر با مشکل مواجه شده است. زیرا با وجود ارسال یک عکس در قسمت حلقه های خصوصی اکنون این تصویر برای افرادی که در این حلقه حضور ندارند نیز ارسال شده است.

وی همچنین به کاربران این شبکه اجتماعی توصیه کرد تا تصاویر خصوصی خود را از بخش حلقه ها پاک کنند. با توجه به اینکه کاربران دیگر نیز در مورد این مشکل توییت هایی را منتشر کرده اند احتمالا این شخص تنها کسی نبود که تصاویر خصوصی وی بصورت عمومی منتشر شد.

این مشکل در خالی ایجاد شده است که بخش حلقه های توییتر باید محیطی امن برای کاربران باشد. زیرا کاربران در این بخش تصاویر خصوصی خود را برای تعدادی از مخاطبان منتخب ارسال می کنند. با توجه به این مشکل و انتشار تصاویر خصوصی مربوط به بخش حلقه ها، اعتماد به این بخش بسیار ناامید کننده است.

ملیسا اینگل، محقق سابق بخش داده در توییتر می گوید: توییتر در تضمین حریم خصوصی کاربران شکست خورده است. طراحی حلقه های خصوصی برای اشتراک گذاری تصاویر خصوصی کاربران با تعدادی از مخاطبین انتخابی آنها انجام شد. اما انتشار عمومی آن نشان می دهد که الگوریتم بکار گرفته شده بسیار بی کیفیت و غیرکاربردی است.

تلو براون، مهندس سابق توییچ نیز گفته است شکست توییتر در فیلتر کردن محتواهای خصوص به وضوح مشخص است. هنوز توییتر مشکل ایجاد شده در بخش حلقه های خود را تایید نکرده است. هنوز مشخص نیست چه زمانی این مشکل برطرف خواهد شد. ایمیل رسانه ها به این شرکت نیز تنها با پاسخ خودکار خواب داده شده است. بنظر می‌رسد این موضوع برای توییتر چندان مهم نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال