مشکل نمایش استوری های تکراری توسط اینستاگرام تایید شد

اینستاگرام باگ نمایش استوری های تکراری را برای برخی کاربران تایید کرد. این شبکه اجتماعی همچنین اعلام کرد در حال رفع مشکل هستیم. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برخی کاربران در استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام دچار مشکل شده بودند. به طوری که برخی از استوری ها به صورت تکراری و چند […]

اینستاگرام باگ نمایش استوری های تکراری را برای برخی کاربران تایید کرد. این شبکه اجتماعی همچنین اعلام کرد در حال رفع مشکل هستیم.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برخی کاربران در استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام دچار مشکل شده بودند. به طوری که برخی از استوری ها به صورت تکراری و چند باره برای آنها نمایش داده می شود. اکنون این مشکل توسط اینستاگرام مورد تایید قرار گرفت و آنها اعلام کردند تلاش دارند این ایراد را برطرف کنند. به نظر می رسد مشکل مربوط به عدم به خاطر سپردن مکان دقیق تماشای استوری ها است. به عنوان مثال در صورت اضافه شدن یک استوری به چهار استوری قبلی یک کاربر باید به صورت خودکار تنها استوری آخر قابل نمایش باشد اما در این باگ دوباره تمام استوری های قبل از نخست نشان داده میشود.

کریستین پای سخنگوی متا به عنوان شرکت مادر اینستاگرام طی ایمیلی به ورج اعلام کرد از این موضوع آگاه شده و قصد دارد در کوتاه ترین زمان ممکن این مشکل را برطرف کند. همچنین این فرد به دلیل وجود چنین ایرادی از کلیه کاربران عذرخواهی کرد. هنوز مشخص نیست چه تعداد از کاربران با چنین مشکلی مواجه هستند و چه زمانی برای اولین بار این باگ دیده شده است.

بخش استوری از بخش های پرطرفدار اینستاگرام محسوب می شود که میزبان محتواهای بسیار زیادی در طول روز است. به طوری که کاربران می‌توانند تنها به مدت ۲۴ ساعت یک محتوا را منتشر کنند و پس از آن استوری ها به طور خودکار حذف خواهد شد. مگر اینکه کاربران آن را به صورت هایلایت در پروفایل خود ذخیره کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال