مشکل صفحه صورتی و قفل شدن دستگاه در آیفون ۱۳ برای کاربران دردسر ساز شد

برخی از کاربران سری آیفون ۱۳ مشکلی تحت عنوان صفحه صورتی را در این دسته از گوشی‌ها اعلام کردند که علاوه بر صفحه صورتی رنگ، دستگاه برای لحظاتی قفل شده و امکان کار با آن وجود ندارد. پس از اعلام چنین مشکلی تیم پشتیبانی اپل این مشکل را از نوع نرم افزاری اعلام کرده است. […]

برخی از کاربران سری آیفون ۱۳ مشکلی تحت عنوان صفحه صورتی را در این دسته از گوشی‌ها اعلام کردند که علاوه بر صفحه صورتی رنگ، دستگاه برای لحظاتی قفل شده و امکان کار با آن وجود ندارد. پس از اعلام چنین مشکلی تیم پشتیبانی اپل این مشکل را از نوع نرم افزاری اعلام کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از AppleInsider، گروهی از کاربران تنها پس از مدت کوتاهی عرضه آیفون 13 و ۱۳ پرو مشکل صفحه صورتی را مطرح کرده‌اند که در آن نمایشگر گوشی برای لحظاتی فریز شده و تنها یک صفحه صورتی نمایش داده می شود. انجمن پشتیبانی اپل نیز گزارش هایی در این زمینه منتشر کرده که نشان می دهد این مشکل میتواند از طریق نرم‌افزاری برطرف شود. در حال حاضر علت اصلی بروز این مشکل به طور دقیق مشخص نشده است.

برخی کاربران این مشکل را با کمک ریست کردن تنظیمات برطرف کردند. اما این مشکل به طور موقت برطرف می‌شود. نماینده شرکت اپل نیز به کاربران گفته است این مشکل شواهد کافی برای ارتباط با سخت افزار ندارد و احتمالاً یک مشکل نرم افزاری است. البته از تصاویری که کاربران در هنگام بروز مشکل منتشر کرده‌اند مشخص است که آیکون ها و نشانگر باتری به رنگ طبیعی است و این موضوع نشان دهنده ارتباط این مشکل با بخش نرم‌افزاری سیستم است. کلیه کاربران درگیر با این مشکل بهتر است از اطلاعات خود بکاپ گرفته و به‌روزرسانی iOS را به جدیدترین نسخه انجام دهند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال