گوشی‌هوشمند Project Tango با ویژگی‌هایی فراتر از تصور عرضه خواهد شد

بسیاری از کاربران نمی‌توانند بیش از این منتظر عرضه گوشی‌هوشمند مبتنی بر Project Tango شرکت لنوو باشند، مخصوصا از زمانی که اولین دمو از این گوشی‌هوشمند در کنفرانس I/O 2016 گوگل منتشر و کاربردهای آن در مکان‌های مختلفی همچون پایگاه‌های فضایی و موزه‌ها به عنوان واقعیت افزوده، نشان داده شد. حالا کاربران زیادی هستند که برای […]

بسیاری از کاربران نمی‌توانند بیش از این منتظر عرضه گوشی‌هوشمند مبتنی بر Project Tango شرکت لنوو باشند، مخصوصا از زمانی که اولین دمو از این گوشی‌هوشمند در کنفرانس I/O 2016 گوگل منتشر و کاربردهای آن در مکان‌های مختلفی همچون پایگاه‌های فضایی و موزه‌ها به عنوان واقعیت افزوده، نشان داده شد. حالا کاربران زیادی هستند که برای عرضه شدن این محصول روزشماری می‌کنند.

تکنولوژی‌های نقشه‌برداری بسیار پیشرفته‌ای در این گوشی‌هوشمند مورد استفاده قرار گرفته و حتی قابلیت‌های بالای واقعیت افزوده و توانایی‌های این گوشی در پردازش آن‌ها نیز می‌تواند این محصول را یکی از مورد انتظارترین ابزارهایی که می‌تواند وارد بازار شود، تبدیل نماید. هر چند، هنوز هم راه زیادی مانده تا گوگل بتواند کاربران را برای خریداری کردن یکی از این ‌گوشی‌های هوشمند متقاعد سازد؛ اما بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این دستگاه می‌تواند در خانه‌‌ها نیز مورد استفاده قرار گرفته و کاربردهای زیادی داشته باشد.

به عنوان مثال اپلیکیشن Measure It می‌تواند به اندازه‌گیری دیجیتالی در خانه‌ی شما کمک بسزایی نماید. تنها کافیست که دوربین پشتی دستگاه را بر روی قسمتی که می‌خواهید اندازه‌ی آن را تعیین کنید، قرار داده و منتظر مشخص شدن اندازه‌ی آن باشید. به منظور افزایش دقت در اندازه‌گیری نیز این اپلیکیشن به صورت خودکار، خطی را بر روی حاشیه قسمتی که می‌خواهید اندازه‌گیری شود، رسم کرده و اندازه‌ی آن به صورت کامل مشخص می‌شود. حتی در این شرایط امکان استفاده از سیستم واقعیت افزوده به منظور افزایش پیدا کردن دقت نیز وجود دارد.

یکی دیگر از دموهایی که از پروژه تانگو در کنفرانس I/O 2016 نشان داده شد، اپلیکیشن‌های Lowes و WayFair Next بودند که امکان شبیه‌سازی آنچه که برای خانه‌ی خود خریداری می‌کنید را فراهم می‌کنند. شکی نیست که هر دو این اپلیکیشن‌ها قادر خواهند بود تا شما را به خرید مبلمان یا وسایل جدید برای خانه تشویق کنند؛ اما جدای از این موضوع، می‌توانیم این اپلیکیشن‌ها را به عنوان مثالی فوق‌العاده از آنچه که تکنولوژی تانکو می‌تواند در اختیارمان قرار دهد، در نظر بگیریم.

علاوه بر این، گوگل نشان داده که چگونه می‌توانید به کمک پروژه‌ی تانگو، تفریح کنید! همان‌طور که می‌دانید بیشترین قابلیت‌های این گوشی‌هوشمند در مورد واقعیت افزوده بوده و کاربران می‌توانند به کمک سیستم‌های پیشرفته در این گوشی و همینطور به کمک اپلیکیشنی همچون Funemona، شخصیت‌ها و چیزهای بسیار زیادی را تنها با کشیدن (Drag) از گوشی به محیط فعلی خود، در کنار خود داشته باشند! شاید کمی تصور آن سخت باشد؛ اما این امکان وجود دارد که بتوانید موجودات فضایی را ببینید که از دیوارهای خانه شما بالا می‌روند!

البته برای تجربه این موارد باید بتوانید از دستگاه‌های مناسب نیز استفاده کنید. به همین جهت باید تا 9 ژوئن (20 خرداد) منتظر معرفی شدن گوشی‌هوشمند مبتنی بر Project Tango شرکت لنوو در رویداد Tech World باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال