قاب محافظ هواوی پی ۶۰ آن را به فناوری 5G مجهز می کند

هواوی به دلیل ایجاد ممنوعیت های تجاری از سوی ایالات متحده امکان تهیه پردازنده های دارای قابلیت 5G و استفاده از آن روی گوشی‌های هوشمند خود را ندارد. به همین دلیل جدیدترین پرچمداران این غول فناوری تنها به شبکه های 4G محدود هستند. جدیدترین پرچمدار شرکت به نام هواوی p۶۰ نیز از این مشکل مستثنا […]

هواوی به دلیل ایجاد ممنوعیت های تجاری از سوی ایالات متحده امکان تهیه پردازنده های دارای قابلیت 5G و استفاده از آن روی گوشی‌های هوشمند خود را ندارد. به همین دلیل جدیدترین پرچمداران این غول فناوری تنها به شبکه های 4G محدود هستند. جدیدترین پرچمدار شرکت به نام هواوی p۶۰ نیز از این مشکل مستثنا نبوده و به فناوری 5G مجهز نیست. اما هواوی برای رفع این مشکل از یک کیس محافظ جدید برای سری پی استفاده کرده است که قابلیت 5G را به این گوشی ها اضافه می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، از سال ۲۰۲۳ به بعد تمامی گوشی های میان رده به بالا امکان ارائه قابلیت 5G را داشته اند. اما هواوی به دلیل محدودیت های ایجاد شده امکان این ویژگی در سری P60 نبوده است. این شرکت چینی تصمیم گرفت تا قاب محافظ جدیدی را به بازار عرضه کند که با نام Soyealink می تواند اتصال به 5G را برای کاربران فراهم کند. بدین ترتیب کاربران هواوی P60 و P60 پرو با استفاده از این قاب می توانند به 5G متصل شوند.

طبق گزارش منتشر شده در گیزموچاینا، کیس های جدید هواوی با پشتیبانی از 5G SA و NSA می تواند با قرارگیری روی گوشی روی صفحه گزینه هایی را برای مدیریت فناوری 5G ارائه کند. استفاده از این قاب ها کار را بسیار راحت تر می کند و راه اندازی آن پس از قرارگیری روی گوشی بطور خودکار انجام خواهد شد. این قاب دارای پورت شارژ داخلی است و از شارژ سریع ۸۸ واتی نیز پشتیبانی می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال