طرح اولیه صفحه نمایش رول شونده شفاف سامسونگ در دو گوشی مختلف منتشر شد

دو طرح از گوشی های سامسونگ با صفحه نمایش رول شونده شفاف منتشر شده که در آن طراحی گوشی های نسل بعدی سامسونگ به نمایش گذاشته شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ برای توسعه فناوری های مربوط به نمایشگر تاشو حدود یک دهه تلاش کرده است. طی آن نیز دو […]

دو طرح از گوشی های سامسونگ با صفحه نمایش رول شونده شفاف منتشر شده که در آن طراحی گوشی های نسل بعدی سامسونگ به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ برای توسعه فناوری های مربوط به نمایشگر تاشو حدود یک دهه تلاش کرده است. طی آن نیز دو گوشی گلکسی فولد ۳ و گلکسی زد فیلیپ سه در سال گذشته با نتایج مثبت وارد بازار شد. به طوری که توانست عنوان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند تاشدنی را به خود اختصاص دهد. البته این شرکت تلاش کرده است تا با بهینه سازی بیشتر از طرح های مختلف گوشی هوشمند و تبلت آنها را با استفاده از فاکتورهای شبیه به تاشو مورد استفاده قرار دهد. احتمالاً صفحه نمایش های رول شونده مرحله بعدی تکامل دستگاه های تا شدنی و یا تلویزیون های هوشمند این شرکت خواهد بود.

فناوری صفحه نمایش منعطف و تاشدنی توسط سامسونگ در پتنت های مختلف آزمایش شد. اما اکنون این شرکت روی گوشی هوشمند با صفحه نمایش شفاف رول شونده کار میکند. طرح اولیه این گوشی ها که در سازمان جهانی مالکیت فکری منتشر شده نشان می‌دهد این دو گوشی دارای دو طرح مختلف با صفحه نمایش رول شونده شفاف هستند که پنل های آنها یکی به صورت رول شونده از کنار و دیگری به صورت عمودی بیرون می آید. هر دو این صفحه نمایش شفاف بوده و میتواند برای برنامه های AR مورد توجه باشد. البته طرح های به نمایش گذاشته شده حالت مفهومی داشته و ممکن است هرگز به مرحله تولید نرسد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال