نمونه اولیه موبایل موتورولا با نمایشگر رول شونده عمودی رونمایی شد

شرکت های سازنده گوشی موبایل مدل های مفهومی بسیاری را از گوشه و کنار بازار به نمایش گذاشته اند. اکنون موتورولا نیز همانند دیگر شرکت ها با توجه به نزدیک تر شدن به کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ نمونه مفهومی یک گوشی رول شونده را به نمایش گذاشت. نمایشگر این گوشی مفهومی در حالت عادی دارای […]

شرکت های سازنده گوشی موبایل مدل های مفهومی بسیاری را از گوشه و کنار بازار به نمایش گذاشته اند. اکنون موتورولا نیز همانند دیگر شرکت ها با توجه به نزدیک تر شدن به کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ نمونه مفهومی یک گوشی رول شونده را به نمایش گذاشت. نمایشگر این گوشی مفهومی در حالت عادی دارای بخشی در قسمت پشت بدنه است. در حالت عمودی بدنه، مجددا صفحه پشتی به نمایشگر اضافه میشود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موتورولا به عنوان زیر مجموعه شرکت لنوو با توجه به نزدیک شدن MWC 2023 مدل مفهومی برند ریزر را به نمایش گذاشت.‌ تفاوت این گوشی با گوشی های مفهومی دیگر به جهت تغییر نمایشگر مربوط است. این گوشی برای اضافه شدن صفحه نمایش بصورت عمودی اضافه میشود. در حالی که در تمامی گوشی های معرفی شده اندازه صفحه نمایش بصورت افقی تغییر می کنند.

در حال تاشده نمایشگر این گوشی ۵ اینچ است. اما در زمانی که نمایشگر آن بصورت عمودی باز میشود شاهد یک نمایشگر ۶.۵ اینچی هستیم که بهمراه پنل POLED قرار دارد. این گوشی در حالت باز شده به گوشی های جدید امروزی شبیه تر است.

با دوبار لمس دکمه پاور در لبه دستگاه نمایشگر تغییر حالت داده و به طور خودکار باز میشود. با لمس دوباره نیز گوشی دوباره کوچک شده و به اندازه اولیه باز می گردد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال