فروش پلی‌استیشن 4 در خاورمیانه از مرز 1 میلیون دستگاه عبور کرد

همانطور که می‌دانید، کنسول‌های نسل هشتمی Play Station 4 و Xbox One، کریسمس سال 2014 عرضه شدند و از همان زمان تا کنون، سونی توانست با اختلاف زیادی در فروش، مایکروسافت را پشت سر بگذارد. مایکروسافت با سخت شدن شرایط، اقدام به پایین آوردن قیمت X1 نمود و همین موضوع توانست کمی به این شرکت […]

همانطور که می‌دانید، کنسول‌های نسل هشتمی Play Station 4 و Xbox One، کریسمس سال 2014 عرضه شدند و از همان زمان تا کنون، سونی توانست با اختلاف زیادی در فروش، مایکروسافت را پشت سر بگذارد. مایکروسافت با سخت شدن شرایط، اقدام به پایین آوردن قیمت X1 نمود و همین موضوع توانست کمی به این شرکت و فروش بیشتر این کنسول کمک کند.

اما پس از گذشت زمان نسبتا زیادی، آماری از فروش کنسول نسل هشتمی سونی در خاورمیانه منتشر شده که می‌تواند برایتان جذاب باشد. طبق گفته‌های آقای Robert Fisser و با استقبال زیادی گیمرهای عربی از این کنسول، محیط کاربری PS4 با پشتیبانی از زبان عربی، توسط افراد زیادی به صورت محلی حمایت شده تا کمترین مشکل در اجرای بازی‌ها در این مناطق وجود داشته باشد.

آقای Fisser از فروش بسیار بالای محصولات این شرکت در خاورمیانه، علی‌الخصوص کنسول PS4، احساس رضایت نموده و اعلام کرده که فروش این کنسول در این بخش‌ها، از مرز 1 میلیون دستگاه گذشته و به همین جهت، سونی خود را برای عرضه‌ی “میلیون دوم” آماده می‌نماید. وی در ادامه اذعان داشته که خود او نیز از جمله افرادی است که سهمی از این 1 میلیون را داشته‌اند و از مایکروسافت نیز درخواست کرده تا میزان فروش خود در خاورمیانه را به اشتراک بگذارد!

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که کاربران بیشتر به سوی خرید PS4 رفتند، قدرت سخت‌افزاری بالاتر این کنسول نسبت به X1 بوده و شاید اگر مایکروسافت کمی کنسول خود را قوی‌تر می‌کرد، حالا جای سونی قرار گرفته بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال