فروش عمومی بلیط سفر به فضا توسط ویرجین گلکتیک با قیمت ۴۵۰ هزار دلار آغاز شد

به گفته ویرجین گلکتیک هم اکنون این شرکت فروش بلیت سفر به لبه فضا را برای عموم آغاز کرده است. کلیه افراد می توانند با هزینه ۴۵۰ هزار دلار به فضا سفر کنند. علاوه بر آن برند جدید این شرکت نیز رونمایی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فروش عمومی بلیط سفر […]

به گفته ویرجین گلکتیک هم اکنون این شرکت فروش بلیت سفر به لبه فضا را برای عموم آغاز کرده است. کلیه افراد می توانند با هزینه ۴۵۰ هزار دلار به فضا سفر کنند. علاوه بر آن برند جدید این شرکت نیز رونمایی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فروش عمومی بلیط سفر به فضا توسط ویرجین گلکتیک آغاز شده است. کلیه افراد ثبت نام کننده با پرداخت ۱۵۰ هزار دلار بیعانه و مابقی مبلغ قبل از پرواز ‌می توانند در این سفر برای خود یک صندلی تهیه کنند. به گفته مدیر عامل این شرکت در سفر اول هزار مشتری سوار فضاپیما خواهند شد. به گفته مایکل کولگلیزر بدین ترتیب علاوه بر شروع عملیات های عادی و توسعه فعالیت‌های این شرکت آنها اکنون در آغاز مسیر خدمات تجاری بوده و پایه های کاری نیز مستحکم خواهند کرد.

در این سفر فضایی که ۹۰ دقیقه طول می کشد مشتریان با پرداخت ۴۵۰ هزار دلار به لبه فضا رفته و می توانند برای دقایقی تجربه بی وزنی را از این فاصله احساس کنند. همچنین ۱۷ پنجره موجود در فضاپیما امکان تماشای نمای خیره کننده زمین را به مسافران فراهم خواهد کرد. این مشتریان چند روز آموزش و تعلیم خواهند دید و همچنین لباس فضانوردی از برند Under Armour را دریافت خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال