رندرهای منتشر شده از وان پلاس اپن طراحی متفاوت آن را نشان می‌دهد

وان پلاس قصد دارد یک گوشی تاشو با نام اپن عرضه کند. پیش از معرفی رندرهایی از این گوشی منتشر شده که طراحی متفاوت آن را با دیگر گوشی‌های تاشو نشان می‌دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر گوشی‌های تاشو از بهترین گوشی‌های بازار از نظر طراحی محسوب می‌شوند. برخی […]

وان پلاس قصد دارد یک گوشی تاشو با نام اپن عرضه کند. پیش از معرفی رندرهایی از این گوشی منتشر شده که طراحی متفاوت آن را با دیگر گوشی‌های تاشو نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر گوشی‌های تاشو از بهترین گوشی‌های بازار از نظر طراحی محسوب می‌شوند. برخی از شرکت‌ها مانند اپل با توجه به استراتژی طراحی خود بیشتر روی ثبات تمرکز دارند. آنها معتقدند محصولات برند باید دارای ثبات بوده به طوری که برای همه قابل تشخیص باشد.

گزارش های اخیر نشان می‌دهد وان پلاس به زودی اولین گوشی تاشو خود را با نام OnePlus Open عرضه خواهد کرد. رندرهایی که از این گوشی پیش از معرفی منتشر شده نشان می‌دهد این شرکت در طراحی گوشی رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته و در آینده طرفداران این برند از طراحی متفاوت آن شگفت زده خواهند شد.

وان پلاس اپن در کنار گوگل پیکسل فولد می‌تواند رقیبی برای گلکسی زد فولد ۵ در بازارهای جهانی و آسیایی به شمار رود. طبق رندرهای منتشر شده این گوشی نسبت به دیگر گوشی‌های تاشو دارای ظاهری متفاوت بوده و طراحی جمع و جور آن در برخی موارد به پیکسل فولد شباهت دارد. دوربین سلفی وان پلاس اپن در گوشه سمت راست و در بریدگی پانچ هول قرار دارد. همچنین برای اولین بار شاهد دکمه دو حالته بی‌صدا کردن هشدارها در این گوشی خواهیم بود که تاکنون در هیچ گوشی دیگری چنین قابلیتی قرار نگرفته است. با توجه به رندرهای پیشین تصاویر کنونی تفاوت زیادی با رندرهای اولیه دارد.

وان پلاس اپن دارای یک نمایشگر داخلی با ابعاد ۷.۸ اینچ و یک نمایشگر بیرونی ۶.۳ اینچی است. در رندرهای کنونی تصویر این گوشی کمی ضخیم‌تر از آنچه انتظار می‌رفت به نظر می‌رسد. البته ممکن است به دلیل زاویه دید رندرها چنین تصوری پیش آمده باشد.

وان پلاس در این گوشی از پوشش چرم برای قاب پشتی دستگاه استفاده کرده که در اثر آن علاوه بر کاهش وزن جای اثر انگشت نیز باقی نخواهد ماند. احتمالاً این شرکت چینی از گوشی جدید خود در اوایل سپتامبر یا اواخر ماه آگوست رونمایی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال