شیوع دوباره کرونا باعث به تعویق افتادن الکامپ ۱۴۰۰ شد

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ که قرار بود ۲۷ الی ۳۰ بهمن ماه در تهران برگزار شود به دلیل شیوع سویه جدید کرونا دوباره به تعویق افتاد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، نمایشگاه الکامپ تهران هر ساله با هدف ارائه توانمندی شرکتها و استارتاپ‌ها در تیرماه برگزار میشود. بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ به دلیل وضعیت […]

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ که قرار بود ۲۷ الی ۳۰ بهمن ماه در تهران برگزار شود به دلیل شیوع سویه جدید کرونا دوباره به تعویق افتاد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، نمایشگاه الکامپ تهران هر ساله با هدف ارائه توانمندی شرکتها و استارتاپ‌ها در تیرماه برگزار میشود. بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ به دلیل وضعیت کرونایی از تیرماه به تعویق افتاده بود. پیش از این شهریورماه را برای برگزاری نمایشگاه انتخاب کرده بودند. اما پس از آن طی بیانیه‌ای از نصر تهران زمان برگزاری نمایشگاه را بهمن ماه امسال عنوان کردند.

 با توجه به اینکه زمان دقیق برپایی این نمایشگاه ۲۷ الی ۳۰ بهمن اعلام شد اما مجدداً با توجه به شیوع کرونا زمان آن به تعویق افتاد. طبق تایید مسئولین برگزار کننده این نمایشگاه و جلسه توافقی بین مسئولین دو نمایشگاه صنعت پدافند غیرعامل و الکامپ این نمایشگاه تا زمان رفع وضعیت موجود برگزار نخواهد شد. نصر تهران نیز طی بیانیه ای این موضوع را به طور رسمی منتشر کرده و زمان جدیدی را برای آن اعلام خواهد کرد. سال گذشته نیز این نمایشگاه به همین دلایل بارها به تعویق افتاد که در نهایت ناچار به برگزاری این نمایشگاه بصورت آنلاین شدند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال