تصویر واقعی گوشی اوپو Find X6 Pro بهمراه دوربین بزرگ آن پیش از رونمایی رویت شد

اوپو در ماه جاری از گوشی جدید خود یعنی Find X6 Pro رونمایی خواهد کرد. پیش از رونمایی تصویر واقعی این گوشی توسط یک افشاگر معروف به نمایش گذاشته شد که در آن دوربین غول پیکر این گوشی قابل مشاهده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پیش از این افشاگر Ice Unverse تصاویری از رندر […]

اوپو در ماه جاری از گوشی جدید خود یعنی Find X6 Pro رونمایی خواهد کرد. پیش از رونمایی تصویر واقعی این گوشی توسط یک افشاگر معروف به نمایش گذاشته شد که در آن دوربین غول پیکر این گوشی قابل مشاهده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پیش از این افشاگر Ice Unverse تصاویری از رندر گوشی اوپو Find X6 Pro منتشر کرده بود که در آن برآمدگی دوربین پشت این گوشی مشخص بود. در تصاویر واقعی کنونی نیز نمای بیشتری از این دوربین قابل مشاهده است.

طبق گزارش منتشر شده توسط NeoWin، گوشی اوپو Find X6 Pro دارای یک جزیره دوربین دایره ای شکل است که در آن طراحی دو رنگ استفاده شده است. در قسمت بالایی این دایره دو دوربین و یک ال ای دی و در قسمت پایین نیز یک دوربین و عبارت Powered by Marisilicon دیده میشود. این عبارت نشان دهنده واحد پردازش تصویربرداری این شرکت بصورت اختصاصی اشاره دارد. این واحد پردازش دارای فناوری ۶ نانومتری است. پیش از این فناوری مورد نظر برای نخستین بار در سری Find X5 استفاده شده بود.

احتمالا گوشی اوپو Find X6 Pro مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود. در برخی منابع نیز اعلام شد این گوشی دارای تراشه دایمنسیتی 9200 است.

البته در مدل استاندارد این گوشی از سیستم روی چیپ اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده شده است. به گفته این افشاگر محصول جدید اوپو جاه طلبانه ترین محصول این شرکت در سال های اخیر است. این محصول قرار است تنها در بازارهای چین به فروش برسد. البته محصول قبلی نیز با همین شرایط در بازارهای جهانی نیز عرضه شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال