گوشی ریلمی C55 مجهز به جزیره پویا برگرفته از آیفون ۱۴ رونمایی شد

ریلمی از گوشی جدید خود به نام Realme C55 رونمایی کرد. در این گوشی قابلیت جزیره پویا با کپی برداری از آیفون ۱۴ قرار دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید ریلمی با داینامیک آیلند عرضه می شود. در این قابلیت نوتیفیکیشن های باتری، وضعیت شارژ، مصرف داده و شمارش گام […]

ریلمی از گوشی جدید خود به نام Realme C55 رونمایی کرد. در این گوشی قابلیت جزیره پویا با کپی برداری از آیفون ۱۴ قرار دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید ریلمی با داینامیک آیلند عرضه می شود. در این قابلیت نوتیفیکیشن های باتری، وضعیت شارژ، مصرف داده و شمارش گام ها قابل مشاهده است.

این اولین گوشی ریلمی محسوب میشود که میزبان قابلیت جزیره پویا است. همچنین برای نخستین بار این گوشی از شارژ ۳۳ وات SuperVOOK پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به اینکه گوشی قبلی قادر به پشتیبانی از شارژ ۱۸ وات بود این تغییر بسیار قابل توجه است. بنابراین C55 اکنون سریع ترین گوشی ریلمی از خانواده c در زمینه سرعت شارژ است.

گوشی جدید ریلمی دارای تراشه هلیو G88 بهمراه ۸ گیگبلیت رم در حالت حداکثری و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت است. به دلیل پشتیبانی از کارت micoSD امکان افزایش حافظه داخلی تا ۱ ترابایت وجود دارد.

نمایشگر گوشی جدید ریلمی ۶.۷۲ اینچ است و از نوع فول اچ دی پلاس خواهد بود. نرخ نوسازی این نمایشگر ۹۰ هرتز است و امکان پشتیبانی از ۶۸۰ نیست روشنایی را خواهد داشت. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلو نمایشگر قرار دارد. در پنل پشتی نیز یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهمراه سنسور تشخیص عمق قرار گرفته است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی این گوشی را تامین می کند. شرکت Dirac وظیفه تنظیم صوتی این گوشی را بر عهده داشته است.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال