رکورد واردات قانونی تلفن همراه به کشور شکسته شد

سامانه همتا از شکسته شدن رکورد واردات موبایل بطور قانونی به کشور خبر داد. اکنون بیش از 100 وارد کننده در حال فعالیت بصورت قانونی هستند و در ماه گذشته بیش از یک میلیون و ششصد هزار دستگاه موبایل وارد کشور شده است. با انجام طرح قانونی واردات موبایل و حذف موبایل های مسافرتی و […]

سامانه همتا از شکسته شدن رکورد واردات موبایل بطور قانونی به کشور خبر داد. اکنون بیش از 100 وارد کننده در حال فعالیت بصورت قانونی هستند و در ماه گذشته بیش از یک میلیون و ششصد هزار دستگاه موبایل وارد کشور شده است. با انجام طرح قانونی واردات موبایل و حذف موبایل های مسافرتی و در اختیار گرفتن پاسبورت های مسافرین، کلیه مراحل واردات و رجیستری موبایل به کشور بطور قانونی انجام میگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک‌نیوز، با اتصال سامانه گمرک به سامانه گذرنامه ناجا و خمچنین طرح هایی نظیر برداشته شدن معافیت ۸۰ دلاری واردات مسافری گوشی و همچنین اعمال نرخ ارز برابر با سامانه سنا برای محاسبه عوارض گمرکی و افزایش عوارض، وارد کنندگان با خیال راحت و با هزینه کمتر گوشی های موبایل را وارد ایران کرده اند. اکنون ثبت سفارش برای واردات قانونی حدود 275 درصد افزایش داشته و صد شرکت در این زمینه فعالیت دارند.

شرکت های وارد کننده با وارد کردن برندهای ارزانتر در تلاش برای بالا بردن قدرت خرید مردم هستند. بسیاری از برندهای جدید و جهانی اکنون وارد بازار ایران شده اند و بزودی نتیجه آن در بازار مشاهده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال