آغاز رقابت ردیت و تیک تاک با خرید پلتفرم دابسمش

ردیت برای رقابت با تیک تاک نیاز به ابزارهای بیشتری در مورد ویرایش ویدئو خواهد داشت و با خرید دابسمش می‌تواند تجربه کاربری کاربران را تکمیل تر کند. در حال حاضر تعداد کاربران روزانه ردیت به ۵۲ میلیون نفر میرسد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، ردیت حدود سه روز پیش اعلام کرد که با […]

ردیت برای رقابت با تیک تاک نیاز به ابزارهای بیشتری در مورد ویرایش ویدئو خواهد داشت و با خرید دابسمش می‌تواند تجربه کاربری کاربران را تکمیل تر کند. در حال حاضر تعداد کاربران روزانه ردیت به ۵۲ میلیون نفر میرسد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، ردیت حدود سه روز پیش اعلام کرد که با خرید دابسمش امکان تولید محتوای ویدیویی برای کاربران و یا تولید ویدیو های کوتاه همانند تیک تاک فراهم شده است. البته مبلغ خرید دابسمش اعلام نشده اما ردیت در وبسایت اصلی خود در مورد قرارداد اعلام کرده است به زودی ابزارهای مربوط به ادیت ویدیو دابسمش با ردیت ادغام شده و کاربران می‌توانند محتوای ویدیویی خود را با ایده های بهتر منتشر کنند. دابسمش قرار است به ردیت در ارتقای تجربه تولید کنندگان محتوای ویدیویی کمک کند. بدین ترتیب دابسمش نیز می تواند پلتفرم و برند خود را نیز حفظ کند.

پشتیبانی از ویدیو های بارگذاری شده در ردیت از سال ۲۰۱۷ آغاز شده بود و از آن زمان تاکنون کاربران بیشتر محتوای متنی را در این پلتفرم به اشتراک گذاشته اند. همچنین اکثر ویدیوهای بارگزاری شده در ردیت از طریق  پلتفرم‌های دیگر تهیه شده و تنها در ردیت منتشر شدند.

سوشیت داش، رئیس و بنیانگذار دابسمش در مورد این قرارداد می گوید: ما از سالهای پیش نقش ویدئو در تعاملات و ارتباطات بین جوامع و همچنین ایجاد خلاقیت پی برده ایم. از این زمان به بعد نیز نقش خود را برای ارائه محصولات ویدئویی بهتر برای کاربران ردیت ادامه خواهیم داد.

بر طبق گزارشات اعلام شده سهم بازار ویدیو های کوتاه ردیت نسبت به تیک تاک بسیار کمتر است و در مورد کاربران دابسمش نیز حدود ۳۰ درصد از کاربران از  این پلتفرم برای تولید محتوای ویدئویی استفاده می کنند. ردیت دلیل خرید دابسمش را نیز تنوع کاربران از جمله کاربران سیاهپوست و آمریکای لاتین عنوان کرده است. حدود ۲۵ درصد کاربران دابسمش از جوانان سیاه پوست آمریکا و ۷۰ درصد آن نیز از بانوان تشکیل شده اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال