گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل به زودی معرفی می شود

ردمی قصد دارد گوشی جدید خود به نام ردمی نوت ۱۱ را که در آن از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده شده به زودی معرفی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از گیزمو چاینا، شیائومی در آینده‌ای نزدیک از گوشی هوشمند دیگری از سری ردمی رونمایی خواهد کرد. […]

ردمی قصد دارد گوشی جدید خود به نام ردمی نوت ۱۱ را که در آن از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده شده به زودی معرفی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از گیزمو چاینا، شیائومی در آینده‌ای نزدیک از گوشی هوشمند دیگری از سری ردمی رونمایی خواهد کرد. طبق اطلاعات منتشر شده در وب سایت 91Mobiles مدل جدید نوت ۱۱ اس به زودی تا اواخر فوریه به طور رسمی معرفی می شود. از طرفی افشاگر دیگری اعلام کرد این برند چینی آزمایش این گوشی هوشمند را در برخی بازارهای آسیایی و اروپا آغاز کرده است. احتمال می رود این گوشی پس از عرضه در بازار های جهانی در بازار هند عرضه شود.

 در این گوشی از تراشه دایمنسیتی مدیاتک با فناوری 5G استفاده شده است. در پنل پشتی نوت ۱۱ اس ماژول دوربین سه گانه قرار دارد که در آن حسگر اصلی شامل یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ است و دو دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی ماکرو و دو مگاپیکسلی سونی نیز در کنار آن قرار گرفته اند. دوربین سلفی نیز در پنل جلویی گوشی قرار دارد.

 صفحه نمایش این گوشی مجهز به نرخ رفرش ۹۰ هرتز خواهد بود. هنوز جزئیات بیشتری از این دستگاه مانند حافظه ذخیره سازی و موارد دیگر منتشر نشده است. با توجه به این که ردمی به زودی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود احتمالاً اطلاعات بیشتری از آن نیز منتشر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال