بخش ریلز در اینستاگرام در مقابل با تیک تاک ناموفق عمل کرد

آمارهای ثبت شده نشان می دهد بخش Reels در اینستاگرام هرگز نتوانسته عملکرد موفقی مانند تیک تاک داشته باشد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بخش ریلز اینستاگرام که با هدف بهبود تجربه کاربران به اینستاگرام اضافه شده بود موفقیت چندانی نداشته است. بطوریکه در ماه اخیر تعامل کمتری با کاربران داشته و […]

آمارهای ثبت شده نشان می دهد بخش Reels در اینستاگرام هرگز نتوانسته عملکرد موفقی مانند تیک تاک داشته باشد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بخش ریلز اینستاگرام که با هدف بهبود تجربه کاربران به اینستاگرام اضافه شده بود موفقیت چندانی نداشته است. بطوریکه در ماه اخیر تعامل کمتری با کاربران داشته و دچار افت محبوبیت شد.

وال استریت ژورنال اسنادی را در این رابطه با عنوان Creators x Reels State of the Union 2022 مربوط به شرکت متا بدست آورد که در سایت این شرکت منتشر شده بود. این اسناد نشان می دهد میزان تعامل ریلز با کاربران در مقایسه با تیک تاک تنها ۰.۱ است. حتی این رقم در ماه اخیر نیز کمتر شده است.

مشکل اصلی در عدم محبوبیت این بخش به محتواهای آن بستگی دارد. بسیاری از محتواهای ریلز توسط کاربران در بخش دیگری ساخته شده و تنها در این قسمت نمایش داده می شوند. این در حالی است که متا سال گذشته برای طراحی و تولید محتواهای اختصاصی حدود یک میلیارد دلار هزینه کرده بود. اما به گفته وال استریت ژورنال این مبلغ حدود ۱۲۰ میلیون دلار بوده است.

از طرفی سخنگوی متا اطلاعات مربوط به بخش ریلز را تائید نمی کند. به گفته وی آمار منتشر شده در سایت متا قدیمی و بدون پوشش جهانی بود. او ادعا کرد تعامل این بخش با کاربران روز به روز بهتر می شود ولی اطلاعاتی در این زمینه منتشر نکرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال