سوخت رسانی به موشک ماه با موفقیت انجام شد

ناسا اعلام کرد مراحل سوخت رسانی به موشک ماه با موفقیت پشت سر گذاشته شد. این آزمایش حیاتی مربوط به ماموریت آرتمیس ۱ است که در صورت آماده بودن دیگر شرایط در تاریخ ۲۷ سپتامبر انجام خواهد شد. در این ماموریت قرار است موشک غول پیکر ناسا با نام سامانه پرتاب فضایی SLS یک کپسول […]

ناسا اعلام کرد مراحل سوخت رسانی به موشک ماه با موفقیت پشت سر گذاشته شد. این آزمایش حیاتی مربوط به ماموریت آرتمیس ۱ است که در صورت آماده بودن دیگر شرایط در تاریخ ۲۷ سپتامبر انجام خواهد شد. در این ماموریت قرار است موشک غول پیکر ناسا با نام سامانه پرتاب فضایی SLS یک کپسول به نام اوریون را به مدار ماه حمل کند. پیش از این بارها ناسا تلاش کرد تا این پرواز به درستی انجام گیرد. تاریخ قلی سوم سپتامبر بود که مشکل نشت هیدروژن مایع آن را به تاخیر انداخت.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، گروه فنی این ماموریت تلاش کردند تا دو مولفه مربوط به این مشکل را جایگزین کنند. سپس آزمایش سوخت رسانی انجام گرفت تا درستی تعمیرات انجام گرفته بررسی شود. این آزمایش که در همان سکوی پرتاب در مرکز فضایی کندی انجام شد با موفقیت پایان یافت.

چارلی بلکول تامپسون با عنوان سمت مدیر راه اندازی آرتمیس پس از آزمایش اظهار کرد به تمام اهداف مشخص شده در این آزمایش رسیدیم. بدین ترتیب آزمایش سوخت رسانی با موفقیت انجام شد. رد زمان سوخت گیری مجدد دوباره نشت مایع ظاهر شد و مهندسان توانستند آن را عیب یابی کرده و این نشتی را کاهش دهند.

پرسنل این آزمایش برای بررسی مشکل یک آزمایش پیش فشار انجام دادند و بدین ترتیب نشت متفاوت هیدروژن در زمان سوخت رسانی شناسایی شد. این آزمایش کمک می کند تا تنظیمات تهویه موتورها را پیش از پرتاب انجام دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال