رگولاتوری افزایش قیمت اینترنت توسط اپراتورها را تایید کرد

رئیس رگولاتوری با تایید افزایش قیمت اینترنت به صورت حداقلی آن را مورد تایید مصوبه کمیسیون تنظیم دانسته است. به گفته وی در این افزایش قیمت اینترنت تخلفی انجام نگرفته و اپراتور ها برای افزایش قیمت توجیهات موجهی داشته اند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، افزایش تعرفه اینترنت ثابت و بسته‌های اپراتورهای […]

رئیس رگولاتوری با تایید افزایش قیمت اینترنت به صورت حداقلی آن را مورد تایید مصوبه کمیسیون تنظیم دانسته است. به گفته وی در این افزایش قیمت اینترنت تخلفی انجام نگرفته و اپراتور ها برای افزایش قیمت توجیهات موجهی داشته اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، افزایش تعرفه اینترنت ثابت و بسته‌های اپراتورهای سیار در روزهای اخیر انجام شد به طوری که با واکنش منفی کاربران نیز همراه بوده است. در این بین رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اعلام افزایش فیمت اینترنت و ثابت ماندن آن در سال‌های گذشته به اپراتور ها حق افزایش تعرفه ها را داده است. رئیس این سازمان می‌گوید: در سال‌های ۹۶ و ۹۷ اپراتورها در هر سال یک میلیارد دلار هزینه در شبکه انجام دادند. به طوریکه با افزایش قیمت دلار این رقم به ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار نیز رسیده است. با توجه به اینکه درآمد این اپراتور ها به صورت ریالی محاسبه می‌شود این اپراتور ها در آینده امکان ارائه شبکه با کیفیت را نخواهند داشت.

صادق عباسی دلیل عدم افزایش قیمت در چارچوب مصوبات کمیسیون را قانون بودجه دانسته است. وی گفته است اپراتورها در یک سال گذشته به دلیل مشکلات با افزایش قیمت موافق بودند. امسال نیز پس از برداشتن این منع قانونی به صورت حداقلی تغییراتی در تعرفه‌های این اپراتورها اعمال شده است. به گفته عباسی شاهکوه اپراتورها افزایش حداقلی را در نظر گرفتند و تلاش کردند تا با استفاده از بسته های مناسبتی یا روش های دیگر کلیه اقشار جامعه در نظر گرفته شوند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال