انتشار رندرهای مفهومی هواوی میت ۵۰ پرو نمایشگر آبشاری آن را نمایش می دهد

رندر های مفهومی هواوی میت ۵۰ پرو در حالی منتشر شد که نشان می‌دهد احتمالا این دستگاه با یک نمایشگر آبشاری و دوربین بزرگ عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیراً ویدیویی از رندر مفهومی گوشی هواوی میت ۵۰ پرو منتشر شد که ظاهر آن را پیش از رونهایی نشان […]

رندر های مفهومی هواوی میت ۵۰ پرو در حالی منتشر شد که نشان می‌دهد احتمالا این دستگاه با یک نمایشگر آبشاری و دوربین بزرگ عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیراً ویدیویی از رندر مفهومی گوشی هواوی میت ۵۰ پرو منتشر شد که ظاهر آن را پیش از رونهایی نشان میدهد. این گوشی به عنوان پرچمدار بعدی هواوی با فناوری‌های منحصر به فردی عرضه می شود. با توجه به اینکه مشخصات تمامی گوشی های هوشمند قبل از معرفی مشخص می شود، اکنون نیز ویدئویی از مدل پرو خانواده میت ۵۰ به اشتراک گذاشته شده است.

 این رندر مفهومی بر اساس شایعات و اطلاعات افشا شده در گزارش‌های پیشین ساخته شده است و هنوز هواوی به طور رسمی مشخصات معرفی شده در این گوشی را تایید نکرده است. در این ویدئو نمایشگر آبشاری جلو دستگاه با انحنایی در سمت چپ و راست جلب توجه میکند. همچنین در جلوی نمایشگر طراحی ناچی برای قرارگیری دوربین سلفی دیده میشود. در طرفین پنل پشتی نیز انحنایی قرار گرفته است که روی آن کلیدهای تنظیم صدا و پاور قرار دارد.

 سیستم دوربین عظیم در پنل پشتی نیز با طراحی مشابه هواوی پی ۵۰ پرو قرار دارد که سه دوربین در سمت راست دیده می شود. طبق گزارش های قبلی این گوشی به پردازنده جدید کوالکام اسنپدراگون مجهز خواهد بود. البته ممکن است قابلیت پشتیبانی از 5G را نداشته باشد. هنوز مشخص نیست هواوی در آینده قصد دارد مدل پرو پلاس را از این خانواده عرضه کند یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال