انتشار تصاویر آنر X30 طراحی آن را پیش از رونمایی نشان می دهد

آنر قصد دارد تاریخ ۲۶ آذر ماه از گوشی جدید خود به نام آنر ایکس ۳۰ رونمایی کند. پیش از زمان رونمایی تصاویر زنده ای از این گوشی هوشمند در اینترنت منتشر شده که می توان طراحی آن را پیش از معرفی مشاهده کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آنر در آبان […]

آنر قصد دارد تاریخ ۲۶ آذر ماه از گوشی جدید خود به نام آنر ایکس ۳۰ رونمایی کند. پیش از زمان رونمایی تصاویر زنده ای از این گوشی هوشمند در اینترنت منتشر شده که می توان طراحی آن را پیش از معرفی مشاهده کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آنر در آبان ماه دو گوشی X30i 5G و X30 مکس 5G را رونمایی کرده بود. اکنون نیز قصد دارد طی روزهای آینده گوشی دیگری به عنوان آنر X30 معرفی کند. در تصاویری که منتسب به این گوشی منتشر شده است می توان طراحی دوربین و حاشیه های اطراف نمایشگر را به خوبی مشاهده کرد.

 این گوشی نیز دارای روزنه مخصوص دوربین سلفی در بالای نمایشگر و پنل پشتی شامل یک ماژول دایره ای شکل است که در آن سه دوربین و یک فلش ال ای دی قرار داده شده است. سنسور اثر انگشت در این گوشی روی کلید پاور قرار داده شده و قرار است با رنگ های مشکی، نقره ای و طلایی عرضه شود. همچنین طبق رندر رسمی منتشر شده توسط آنر امکان وجود رنگ آبی از این گوشی نیز وجود دارد.

احتمالاً آ؛نر این گوشی را با اسنپدراگون ۶۹۵ و پشتیبانی از شبکه 5G روانی بازار خواهد کرد. در این گوشی از نمایشگر IPS LCD با نرخ رفرش 90 هرتز استفاده شده است. در پنل پشتی یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دو دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق قرار داده شده است. هنوز در مورد ظرفیت باتری این گوشی اطلاعاتی منتشر نشده اما می تواند از شارژ سریع ۶۶ واتی نیز پشتیبانی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال