انتشار رندرهای جدید از گلکسی زد فلیپ ۵ با نمایشگر بیرونی بزرگتر

احتمالا سامسونگ زمان معرفی گوشی های تاشو جدید خود را به ماه ژوئیه منتقل خواهد کرد. زیرا اکنون پس از انتشار رندرهای مربوط به گلکسی زد فولد ۵ تولید به رندرهای گلکسی زد فلیپ رسیده است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رندرهای منتشر شده از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۵ طراحی […]

احتمالا سامسونگ زمان معرفی گوشی های تاشو جدید خود را به ماه ژوئیه منتقل خواهد کرد. زیرا اکنون پس از انتشار رندرهای مربوط به گلکسی زد فولد ۵ تولید به رندرهای گلکسی زد فلیپ رسیده است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رندرهای منتشر شده از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۵ طراحی این گوشی را از تمامی زوایا نشان می دهد. یکی از منابع دنیای فناوری به نام OnLeaks منتشر شده است. در این رندرها به خوبی تغییر طراحی این گوشی مشخص است. نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ جدید تغییراتی داشته و اندازه آن نسبت به نسل قبلی بزرگتر شده است.

منبع منتشر کننده این رندرها می گوید اندازه نمایشگر داخلی گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ ۶.۷ اینچ است و ابعاد گوشی در حالت تاشو ۳.۴ اینچ است. وجود نمایشگر بیرونی بزرگتر می تواند برای کاربران جذاب تر باشد. اما باید به نحوه استفاده از این دستگاه نیز دقت شود. باید دید سامسونگ برای استفاده از این فضا چه رویکردی را انتخاب کرده است.

احتمالا لولای بکار رفته در گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ متفا‌ت از نسل قبل بوده و در ز مان بسته بودن به شکل قطره آب در می آید. همچنین باعث می‌شود گوشی در زمان بسته بودن صاف تر به نظر برسد.