انتشار رندرهای مفهومی P60 با ظاهری متفاوت و دوربین دو گانه مربعی

رندرهای منتشر شده منتسب به گوشی P60نسان می دهد هواوی در ساخت این گوشی از طراحی گوشی P50 بهره نبره است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی اکنون مشغول تولید گوشی P60 است و رندرهای مفهومی این گوشی که منتشر شده نشان دهنده دوربین های دوگانه مربعی شکل آن است. در مرکز نمایشگر […]

رندرهای منتشر شده منتسب به گوشی P60نسان می دهد هواوی در ساخت این گوشی از طراحی گوشی P50 بهره نبره است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی اکنون مشغول تولید گوشی P60 است و رندرهای مفهومی این گوشی که منتشر شده نشان دهنده دوربین های دوگانه مربعی شکل آن است. در مرکز نمایشگر نیز بریدگی کپسولی شکل قرار دارد. البته باید به این نکته توجه کرد که این رندر ها دارای تصاویر ویرایش سده هستند و تصاویر رسمی محسوب نمی‌شوند. اما در نهایت می توان به تفاوت فاحش آن با گوشی سری P50 پی برد.

سری پی ۵۰ مجهز به دوربین دوگانه به طول دایره و اولین گوشی هوشمند هواوی با ویژگی های نوآورانه بود. بطوری که جایگزاری دوربین های دوگانه در این سری متفاوت بود. در گوشی P60 نیز دو دوربین در قسمت بالا و یک دوربین دیگر بهمراه فلش ال ای دی در پایین قرار می‌گیرند. در نمای جلوی این رندر لبه های خمیده صفحه نمایش و بریدگی کپسولی بالای نمایشگر به چشم میخورد که در آن میزبان دوربین دوگانه خواهد بود. البته در P50 تنها یک حفره برای قرارگیری دوربین سلفی وجود داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال