انتشار رندرهای گوشی جدید M54 طراحی متفاوت آن را نشان می دهد

رندرهای منتشر شده از گوشی جدید M54 سامسونگ طراحی پنل پشتی آن را نشان می دهد. سامسونگ برای این گوشی میان رده در پنل پشتی طراحی متفاوتی را بکار برده است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ به زودی گوشی های میان رده گلکسی A54 و M54 را رونمایی خواهد کرد. اکنون […]

رندرهای منتشر شده از گوشی جدید M54 سامسونگ طراحی پنل پشتی آن را نشان می دهد. سامسونگ برای این گوشی میان رده در پنل پشتی طراحی متفاوتی را بکار برده است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ به زودی گوشی های میان رده گلکسی A54 و M54 را رونمایی خواهد کرد. اکنون نیز رندرهای رسمی این گوشی منتشر شده که طراحی پشتی متفاوت آن مشخص است.

گلکسی M54 دارای طراحی متفاوت با گوشی های هم رده قبلی خود است. درحالی که گوشی گلکسی M53 در پنل پشتی دارای دوربین ۴ گانه بهمراه ماژول مربعی شکل بود اما در گوشی نسل جدید چینش دوربین ها به شکل عمودی است. این نشان دهنده استفاده از یک زبان طراحی مشابه برای تمامی گوشی ها توسط سامسونگ است. حتی سری S نیز طراحی مشابهی با این مدل دارد.

طبق گزارش گیزموچاینا، احتمالا بدنه گلکسی M54 از نوع پلی کربنات است و در بالای نمایشگر در پنل جلویی حفره ای برای دوربین سلفی قرار دارد. حسگر اثر انگشت نیز بهمراه دکمه پاور بطور یکجا در کنار بدنه قرار گرفته است.

از دیگر مشخصات گوشی گلکسی M54 استفاده از پردازنده اگزینوس ۱۳۸۰ و رم ۸ گیگابایتی بهمراه سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.0 است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال