انتشار رندرهای گلکسی A34 طراحی و مشخصات فنی آن را نشان می دهد

رندرهایی از گوشی گلکسی A34 منتشر شد که برخی اطلاعات آن را پیش از رونمایی نشان می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در رندرهای منتشر شده از گوشی گلکسی A34 سامسونگ نمای ظاهری این سامسونگ همراه با طراحی دوربین در پنل پشتی قابل مشاهده است. همراه با این رندرهای ویدیویی از […]

رندرهایی از گوشی گلکسی A34 منتشر شد که برخی اطلاعات آن را پیش از رونمایی نشان می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در رندرهای منتشر شده از گوشی گلکسی A34 سامسونگ نمای ظاهری این سامسونگ همراه با طراحی دوربین در پنل پشتی قابل مشاهده است.

همراه با این رندرهای ویدیویی از نمای ۳۶۰ درجه آن منتشر شد که می توان طراحی آن را مشاهده کرد. این رندرهای توسط نشریه Giznext منتشر شد و توسط استیو همرستوفر به اشتراک گذاشته شد. طبق این رندرها دوربین سلفی در این گوشی در بریدگی قطره ای شکل در بالای نمایشگر قرار می گیرد. همچنین در این تصاویر حاشیه دور نمایشگر دیده میشود که در قسمت پایین نسبت به دیگر قسمت ها ضخیم تر است.

در لبه بالایی این گوشی محل قرارگیری سیم کارت و میکروفون و درگاه USB C است و در لبه پایین نیز جک هدفون قرار دارد. احتمالا سامسونگ این گوشی را نیز با نمایشگر امولد همانند نسل قبلی عرضه میکند.

در پنل پشتی دوربین های سه گانه قرار دارند که بهمراه فلش LED از بالا به پایین چیده شده اند. طبق گزارش گیزموچاینا، گلکسی A34 دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی است. از دیگر مشخصات این گوشی هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است. شایعه های قبلی نشان می دهد سامسونگ در گوشی های سری جدید گلکسی A دوربین تشخیص عمق را حذف خواهد کرد.