انتشار رندرهای گوشی گلکسی A14 سامسونگ طراحی آن را نشان می‌دهد

سامسونگ در دسامبر سال گذشته از گوشی گلکسی A14 5G رونمایی کرد. بنظر می‌رسد امسال نیز این غول فناوری قصد دارد در همان تاریخ از گوشی جدید گلکسی A14 5G رونمایی کند. بر این اساس رندرهای این گوشی پیش از معرفی افشا شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک منبع معتبر […]

سامسونگ در دسامبر سال گذشته از گوشی گلکسی A14 5G رونمایی کرد. بنظر می‌رسد امسال نیز این غول فناوری قصد دارد در همان تاریخ از گوشی جدید گلکسی A14 5G رونمایی کند. بر این اساس رندرهای این گوشی پیش از معرفی افشا شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک منبع معتبر در دنیای فناوری رندرهای از گوشی جدید A14 5G منتشر کرد که بخشی از مشخصات این گوشی را نشان می دهد. این منبع به نام OnLeaks با نام اصلی استیو همرایتوفر این اطلاعات را منتشر کرد. طبق رندرهای به نمایش گذاشته شده این گوشی یک ناچ U شکل دارد که آن را از مدلهای پیشین متفاوت میکند. همچنین حاشیه نمایشگر آن نیز نسبتا زیاد است.

در سمت راست این گوشی کلیدهای تنظیم صدا و پاور قرار دارند که حسگر اثرانگشت را نیز در خود جا داده اند. چینش دوربین در پنل پشتی نیز فاقد ماژول و به تنهایی قرار گرفته اند. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به نمایشگر ال سی دی ۶.۸ اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس اشاره کرد. با توجه به ابعاد نشان داده شده در این رندرهای گوشی جدید سامسونگ حدود ۰.۵ میلی متر نسبت به مدل های قبلی ضخیم تر است. در بخش پائینی دستگاه نیز حفره های بلندگو درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون قرار گرفته اند.

اطلاعات دیگری مانند باتری این گوشی در دسترس نیست. اما ضخیم تر شدن این گوشی نسبت به مدل های قبل می تواند نشان دهنده یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باشد. از دیگر بخش های سخت افزاری این گوشی اطلاعاتی در دسترس نیست. هنوز سامسونگ اطلاعاتی مانند عرضه این گوشی در دو مدل 4G یا 5G منتشر نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال