انتشار طرح مفهومی ویندوز ۱۲ طراحی آینده آن را نشان می‌دهد

سال گذشته برای نخستین بار تصاویری از ویندوز ۱۲ منتشر شده بود. اکنون نیز یک کانال یوتیوب ویدیویی مفهومی از سیستم عامل جدید منتشر کرده که در آن طراحی احتمالی ویندوز ۱۲ نشان داده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویدیوی مفهومی مناسب به ویندوز ۱۲ توسط کانال Addy Visuals منتشر […]

سال گذشته برای نخستین بار تصاویری از ویندوز ۱۲ منتشر شده بود. اکنون نیز یک کانال یوتیوب ویدیویی مفهومی از سیستم عامل جدید منتشر کرده که در آن طراحی احتمالی ویندوز ۱۲ نشان داده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویدیوی مفهومی مناسب به ویندوز ۱۲ توسط کانال Addy Visuals منتشر شده است. در این ویدیو نسخه بعدی ویندوز شبیه به یک تسک بار به شکل داک است و در آن بخش هایی برای ویجت ها و تنظیمات سریع قرار خواهد گرفت. با توجه به اینکه ممکن است کاربران علاقه زیادی با این طرح نداشته باشند آن را بصورت پیش فرض، کلاسیک و کامپکت طراحی و در اختیار کاربر قرار می دهند. در ویندوز ۱۱ نیز تغییرات زیادی را شاهد بودیم. در آن زمان نیز بسیاری از تغییرات چندان برای کاربران خوشایند نبود و مایکروسافت نیز گزینه های جایگزین ارائه نکرده بود. همین موضوع باعث شد تا بسیاری از کاربران علاقه ای به استفاده از ویندوز ۱۱ نداشته باشند.

از دیگر تغییرات ایجاد شده در این نسخه امکان ساخت فولدر برای هر اپ بصورت جداگانه است. بدین ترتیب بدون نیاز به اشغال فضای اضافه تمامی فولدرها در داک پایین قرار گرفته و قابل استفاده هستند. همچنین داک های هوشمند نیز در این ویدیو دیده میشود.

منوی استارت در ویندوز جدید کاربردی تر شده و در آن جایگاهی برای اپ های پراستفاده، پین ها، ویجت ها و لیست برنامه قرار گرفته است. فایل اکسپلورر باز طراحی شده نیز در این ویدیو به چشم می خورد و در محلی قرار گرفته که امکان ذخیره موقت فایل و فولدرها در آن وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال