حذف اپلیکیشن ها از اپ استور تعداد آنها را به کمترین مقدار طی ۷ سال رساند

با حذف حدود ۵۴۰.۰۰۰ اپلیکیشن تنها در یکسال توسط اپل، تعداد اپ های موجود در اپ استور به کمترین مقدار خود طی ۷ سال اخیر رسید. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تعداد نهایی اپلیکیشن های موجود در فروشگاه آنلاین اپل اکنون به کمترین میزان خود رسیده است. یک گزارش غیر رسمی نشان […]

با حذف حدود ۵۴۰.۰۰۰ اپلیکیشن تنها در یکسال توسط اپل، تعداد اپ های موجود در اپ استور به کمترین مقدار خود طی ۷ سال اخیر رسید.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تعداد نهایی اپلیکیشن های موجود در فروشگاه آنلاین اپل اکنون به کمترین میزان خود رسیده است.

یک گزارش غیر رسمی نشان می دهد میزان اپ های موجود در فروشگاه اپل اکنون کمترین میزان را در ۷ سال گذشته دارد. این فروشگاه به کاربران آیفون و آیپد اجازه می دهد تا اپ ها را این فروشگاه دانلود کنند. اپل تنها در فصل گذشته حدود ۵۴۰.۰۰۰ اپ را از این فروشگاه حذف کرد. هدف از این کار نیز حذف اپ های قدیمی و بروز نشده بود.

در حال حاضر این فروشگاه میزبان حدود ۱.۶۴۲.۷۵۰ اپلیکیشن است. این در حالیست که تعداد آن در فصل دوم امسال حدود ۲.۱۸۴.۴۵۶ عدد بوده است. تعداد اپ های حذف شده توسط اپل به ۲۵ درصد از کل اپ ها می رسد. این اپ ها در حدود دو سال هیچ بروزرسانی جدیدی دریافت نکرده بودند. اپل حدود ۴۳۹.۰۰۰ اپ را حذف کرد بطوریکه تعداد آن به کمترین حد رسیده است. پیش از این تنها در سال ۲۰۱۵ تعداد اپلیکیشن های اپ استور تا این حد کم بوده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال