حذف قابلیت Seen در اینستاگرام بررسی می‌شود

در حال حاضر وضعیت دیده شده در قسمت پیام‌های مستقیم در اینستاگرام قابل مخفی کردن نیست. این ویژگی ممکن است در آینده از اینستاگرام حذف شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، الکساندرو پالوزی اسکرین شات‌هایی را منتشر کرده است که در آن برخی قابلیت‌های آینده اینستاگرام قابل مشاهده است. این اپلیکیشن احتمالاً […]

در حال حاضر وضعیت دیده شده در قسمت پیام‌های مستقیم در اینستاگرام قابل مخفی کردن نیست. این ویژگی ممکن است در آینده از اینستاگرام حذف شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، الکساندرو پالوزی اسکرین شات‌هایی را منتشر کرده است که در آن برخی قابلیت‌های آینده اینستاگرام قابل مشاهده است. این اپلیکیشن احتمالاً در آینده به کاربران اجازه می‌دهد تا وضعیت دیده شده در پیام‌های خوانده شده قسمت دایرکت را از دیگران مخفی کنند. در حال حاضر در صورتی که یک کاربر پیامی را در قسمت دایرکت مشاهده کند عبارت Seen در زیر آن ظاهر می‌شود. این عبارت نشان دهنده مشاهده پیام توسط مخاطب است. ممکن است حریم خصوصی کاربران از طریق این اطلاع رسانی تحت تاثیر قرار گیرد. این موضوع نشان دهنده آنلاین بودن کاربر خواهد بود.

مشاهده این عبارت در پیام‌ها به صورت آزمایشی به عنوان یک ویژگی دیگر در اینستاگرام ارائه خواهد شد. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد متا ویژگی دیگری را در حال آزمایش دارد که در آن می‌توان با هدف صرفه‌جویی در زمان کاربران استوری‌ها را برای دسته‌های مختلف با امکان ثبت گروهی اسامی به نمایش درآورد. همچنین این اپلیکیشن روی قابلیت Meta Verified کار می‌کند. این قابلیت که در اختیار مشترکان پولی این اپلیکیشن قرار می‌گیرد و به آنها اجازه می‌دهد تا بتوانند به محتوای برخی تولید کنندگان دسترسی پیدا کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال