گوشی Reno7 4G با اسنپدراگون ۶۸۰ و بدون فناوری 5G رو نمایی شد

اوپو از جدیدترین گوشی خانواده رنو رونمایی کرد که به پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ و بدون پشتیبانی از فناوری 5G خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید Reno7 4G به صورت کاملاً بی خبر در فروشگاه های این شرکت در اندونزی عرضه شده است. اوپو در این گوشی از اتصال 4G […]

اوپو از جدیدترین گوشی خانواده رنو رونمایی کرد که به پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ و بدون پشتیبانی از فناوری 5G خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید Reno7 4G به صورت کاملاً بی خبر در فروشگاه های این شرکت در اندونزی عرضه شده است. اوپو در این گوشی از اتصال 4G استفاده کرده است. مدل قبلی این خانواده Reno7 Z 5G بود که به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز شده بود. مدل 4G نیز اکنون با تراشه ضعیف‌تر به همراه ۸ گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده است.

 گوشی اوپو Reno7 4G مجهز به صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچ با نرخ نوسازی ۹۰ است که نمایشگر آن توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می شود. استفاده از گواهی Widevine به این گوشی کمک خواهد کرد تا رزولوشن بالایی را در استریم آنلاین ویدیوها ارائه کند. دوربین سلفی این گوشی ۳۲ مگاپیکسل و در گوشه بالا سمت چپ درون حفره قرار دارد.

ماژول دوربین سه گانه در پنل پشتی نیز شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل است که دو دوربین ماکرو و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می کند. حلقه ال ای دی نیز دور یکی از دوربین های ای گوشی قرار دارد. باتری آن ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است. اوپو گفته است این شارژر می تواند گوشی را در عرض ۱۵ دقیقه تا ۳۹ درصد شارژ کند. تنها با شارژ ۵ دقیقه نیز می توان یک ویدئوی 100 دقیقه ای را تماشا کرد. از مهم ترین ویژگی های این گوشی دو سیم کارت بودن، وجود جک هدفون و مقاومت در برابر پاشش آب نامبرد. به نظر می‌رسد اکنون قیمت این گوشی در بازار اندونزی ۳۶۵ دلار در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال