امتیاز تعمیرپذیری سرفیس پرو ۹ آن را تعمیرپذیرترین تبلت می کند

طبق اعلام iFixit سرفیس پرو ۹ مایکروسافت تعمیرپذیرترین تبلت در بین محصولات این شرکت محسوب میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویدئوی کالبد شکافی سرفیس پرو ۶ که توسط iFixit منتشر شد نشان می دهد این محصول امتیاز تعمیرپذیری بالایی دریافت کرده است. این در حالیست که سرفیس پرو های قبلی نتوانسته […]

طبق اعلام iFixit سرفیس پرو ۹ مایکروسافت تعمیرپذیرترین تبلت در بین محصولات این شرکت محسوب میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویدئوی کالبد شکافی سرفیس پرو ۶ که توسط iFixit منتشر شد نشان می دهد این محصول امتیاز تعمیرپذیری بالایی دریافت کرده است.

این در حالیست که سرفیس پرو های قبلی نتوانسته بودند در آزمون تعمیرپذیری امتیاز مناسبی کسب کنند. اما بنظر می رسد مایکروسافت در سرفیس پرو ۹ مسیر جدیدی را آغاز کرده است. بطوری که دسترسی به قطعات این تبلت را آسان کرده است. البته برخی موارد نیز وجود دارد که امکان برطرف شدن آن توسط مایکروسافت وجود داشت.

در دستگاههای قبلی از نوعی چسب بسیار قوی برای نگهداری نمایشگر و باتری در شاسی استفاده شده بود. اما در دستگاه جدید تنها با استفاده از کمی حرارت می توان صفحه نمایش را براحتی جدا کرد. SSD قرار گرفته در پنل پشتی نیز براحتی و بدون نیاز به ابزار خاص قابل تعویض است. البته با توجه به ابعاد غیر معمول آن ممکن است جداسازی آن کمی دشوار است.

در ویدئوی منتشر شده توسط iFixit نمایشگر دستگاه سرفیس پرو ۹ بدون هیچ مشکلی و تنها با کمک چند ابزار جدا میشود. در بخش های دیگر نیز یک فن برای خنک سازی وجود دارد که می تواند باعث خنک شدن دستگاه در زمان استفاده میشود. بنظر iFixit امکان استفاده از یک باتری بزرگتر در این محصول بود زیرا فضای کافی برای قرارگیری آن وجود داشت.

در دستگاه سرفیس پرو ۹ امکان تعویض آسان باتری نیز وجود دارد. زیرا در این قسمت از پیچ به جای چسب استفاده شده است. کاربران می توانند در صورت احساس گرمای بیش از حد در زمان استفاده از دستگاه، از نوعی خمیر حرارتی نیز استفاده کنند. iFixit امتیاز ۷ از ۱۰ را برای تعمیرپذیری این دستگاه در نظر گرفته است. مایکروسافت قصد دارد در آینده قطعاتی را عرصه کند که امکان تعمیر این دستگاه توسط کاربران وجود خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال