پژوهشگران از نوعی اپلیکیشن برای تحلیل وضعیت بیماران دارای نارسایی قلبی استفاده کردند

اپلیکیشن ساخته شده توسط پژوهشگران دانشگاه ایالتی اوهایو می تواند از صدا برای معاینه بیماران مبتلا به نارسایی قلبی استفاده کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپلیکیشن تحلیل صدا با بررسی وضعیت ریه بیماران مبتلا به نارسایی قلبی می تواند وضعیت آنها را در خانه بررسی کرده و در صورت نیاز به […]

اپلیکیشن ساخته شده توسط پژوهشگران دانشگاه ایالتی اوهایو می تواند از صدا برای معاینه بیماران مبتلا به نارسایی قلبی استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپلیکیشن تحلیل صدا با بررسی وضعیت ریه بیماران مبتلا به نارسایی قلبی می تواند وضعیت آنها را در خانه بررسی کرده و در صورت نیاز به درمان بستری شدن را پیشنهاد دهد.

پروفسور ویلیام آبراهام از پژوهشگران دانشگاه ایالتی اوهایو می گوید: در حال حاضر استاندارد مناسبی برای نگهداری اینگونه بیماران در منزل وجود ندارد. اپلیکیشن ساخته شده نیز می‌تواند با تحلیل صدای این بیماران از تشدید بیماری در خانه جلوگیری کرده و موارد بدتر شدن نارسایی قلبی را تشخیص دهد. استفاده از صدا و تجزیه و تحلیل آن و همچنین استفاده از دیگر اطلاعات بالینی می تواند برای اصلاح درمان و بدتر شدن وضعیت بیمار جلوگیری کند.

مبتلایان به نارسایی قلبی به دلیل عدم پمپاژ مناسب خون در بدن نمی توانند مایعات را توسط کلیه به درستی دفع کنند. به همین دلیل این مایعات در ریه و پاها جمع میشوند. احتقان ریه نیز به همین دلیل یکی از دلایل بستری شدن این بیماران در بیمارستان محسوب می شود. در حال حاضر تنها روش شناسایی این بیماری در منزل وزن کردن هر روزه این بیماران است. اما از طریق اپلیکیشن تحلیل صدا می توان در صورت وجود مایع در ریه آن را تشخیص داد و داروهای مناسب توصیه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال