استعفای دو مدیر در کمتر از دوماه پس از راه اندازی Truth Social

شبکه اجتماعی دونالد ترامپ به نام Truth Social که تاکنون دو ماه از فعالیت رسمی آن می‌گذرد دو مدیر ارشد فنی عوض کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، در فاصله کمتر از دو ماه از آغاز به کار اپ Truth Social تاکنون دو مدیر ارشد فنی در این شبکه اجتماعی کناره گیری کرده […]

شبکه اجتماعی دونالد ترامپ به نام Truth Social که تاکنون دو ماه از فعالیت رسمی آن می‌گذرد دو مدیر ارشد فنی عوض کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، در فاصله کمتر از دو ماه از آغاز به کار اپ Truth Social تاکنون دو مدیر ارشد فنی در این شبکه اجتماعی کناره گیری کرده اند. شبکه اجتماعی Truth Social از زمان تاسیس به صورت رسمی تاکنون در ارائه خدمات به مشتریان مشکل داشته و هنوز بسیاری از کاربران نتوانستند به این اپ بپیوندند.

 جاش آدامز مدیر ارشد فناوری و بیلی بوزر مدیر توسعه محصول که کمتر از یک سال پیش برای راه‌اندازی Truth Social به شرکت سازنده ملحق شده بودند اکنون از سمت خود استعفا داده اند. دلیل اصلی کناره گیری این افراد نیز مشاهده برنامه‌های نابسامان در ارائه سرویس به کاربران بوده است. این اپلیکیشن در تاریخ دوم اسفند ماه با قرارگیری روی اپ استور به طور رسمی کار خود را آغاز کرد. اما از آن زمان تاکنون هنوز کاربران زیادی نتوانستند از این پلتفرم استفاده کنند.

 وظیفه توسعه این اپلیکیشن بر عهده شرکت TMTG است که پیش از این وعده دسترسی کامل کاربران به این اپلیکیشن تا پایان ماه مارس را داده بود. اما به نظر می رسد این شبکه اجتماعی هنوز برای کاربران اندرویدی هیچ نسخه ای را منتشر نکرده است. هر دو شخص کناره گیری کرده از این شبکه اجتماعی درخواست رسانه ها و سوالات آنها را بی پاسخ گذاشتند. اما طبق گزارشهایی که رویترز پس از مصاحبه با افراد آگاه به فعالیت های این شبکه اجتماعی منتشر کرده نشان می‌دهد ممکن است خروج این دو فرد به پیشرفت‌های این شبکه اجتماعی و شرکت سازنده لطمه وارد کند. آدامس به عنوان مغز متفکر Truth معرفی شده بود و یک منبع آگاه اعلام کرد در صورت ترک این فرد از شرکت دیگر نمی توان به Truth امیدوار بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال