افزایش هزینه مجوزهای شرکت آرم بسیاری از مشتریان را سردرگم کرده است

شرکت آرم برای اهدای مجوز های طراحی تراشه هزینه های بسیار بالایی را در نظر گرفته که می تواند بسیاری از مشتریان این شرکت را به سمت رقبا سوق دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این سافت بانک ژاپنی شرکت بریتانیایی آرم را به دلیل توانایی آن در صنعت اینترنت […]

شرکت آرم برای اهدای مجوز های طراحی تراشه هزینه های بسیار بالایی را در نظر گرفته که می تواند بسیاری از مشتریان این شرکت را به سمت رقبا سوق دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این سافت بانک ژاپنی شرکت بریتانیایی آرم را به دلیل توانایی آن در صنعت اینترنت اشیا خریداری کرده بود.  همه گیری ویروس کرونا باعث شده بود تا برنامه‌ریزی‌های این شرکت برای توسعه در این صنعت به تعویق بیفتد. اما اکنون آرم تصمیم گرفته تا هزینه مجوزهای طراحی تراشه را افزایش داده و از طریق آن درآمد بیشتری را کسب کند. برخی از مشتریان این شرکت اعلام کردند که برای برخی از مشتریان این افزایش قیمت تا 4 برابر قیمت قبلی بوده است. همین موضوع باعث شده بسیاری از دریافت کننده های مجوز به دنبال مجوزهای طراحی تراشه ارزان‌تر بروند.

شرکت آرم که در صنعت نیمه هادی فعالیت دارد فناوری های خود را به شکل مجوز به برخی از شرکت های بزرگ و موفق می فروشد. شرکت هایی مانند سامسونگ، نیتندو و سونی از جمله مشتریان این شرکت هستند. همچنین بسیاری از فعالان صنعت فناوری به عنوان زیر مجموعه آرم شناخته می شوند. پیش از این نیز اپل عنوان کرده بود که به طور کامل پردازنده های اینتل را کنار گذاشته و از پردازنده های اختصاصی مبتنی بر طراحی آرم استفاده خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال