خطر مرگ ناشی از حمله قلبی در زنان بیشتر از مردان است

مطالعات اخیر نشان می دهد مرگ در اثر حمله قلبی در زنان بیشتر از مردان روی می دهد. این تحقیق همچنین لزوم توجه به آگاهی رسانی بیشتر در زمینه خطرات بیماری قلبی در زنان را مورد توجه قرار داده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مطالعات اخیر دانشمندان می گوید زنان دو […]

مطالعات اخیر نشان می دهد مرگ در اثر حمله قلبی در زنان بیشتر از مردان روی می دهد. این تحقیق همچنین لزوم توجه به آگاهی رسانی بیشتر در زمینه خطرات بیماری قلبی در زنان را مورد توجه قرار داده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مطالعات اخیر دانشمندان می گوید زنان دو برابر بیشتر احتمال مرگ بعد از حمله قلبی را نشان داده‌اند. طبق این مطالعه زنان در سنین ۵۵ سال و کمتر در صورت بروز حمله قلبی و پس از حضور در بیمارستان باید برای درمان بیش از ۱۵ دقیقه منتظر بمانند.

مطالعات قبلی نیز این موضوع را نشان داده بود که زنان پس از حمله قلبی و آنفارکتوس میوکارد در مقایسه با مردان تشخیص و درمان مناسب کمتر و دیرتری را دریافت می کنند.

دکتر ماریانا مارتینیو، از نویسندگان اصلی این مطالعه می گوید: زنان در هر سن اگر دچار حمله قلبی و مسدود شدن شریان اصلی قلب شوند در معرض خطر تشخیص ضعیف قرار دارند. آنها باید پس از تشخیص حمله قلبی تخت نظارت دقیق از نظر فشار خون، سطح کلسترول، دیابت و همچنین توانبخشی قرار بگیرند.

این مطالعات در زمینه آگاهی بیشتر نسبت به خطرات بیماری های قلبی در زنان را یادآوری می کند. همچنین باید در پژوهش دیگری علت ایجاد نابرابری جنسیتی بعد از حمله قلبی را مورد بررسی قرار داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال