احتمال بهره مندی S23 اولترا از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ بسیار زیاد است

با توجه به اینکه حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ پاییز سال گذشته معرفی شده است و این فناوری در هیچ کدام از محصولات این شرکت مورد استفاده قرار نگرفت احتمال دارد S23 اولترا با این حسگر به بازار عرضه شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، معرفی اولین سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی توسط سامسونگ […]

با توجه به اینکه حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ پاییز سال گذشته معرفی شده است و این فناوری در هیچ کدام از محصولات این شرکت مورد استفاده قرار نگرفت احتمال دارد S23 اولترا با این حسگر به بازار عرضه شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، معرفی اولین سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی توسط سامسونگ در اواخر سال ۲۰۲۱ انجام گرفت. البته هیچ کدام از محصولات سامسونگ تاکنون به این حسگر مجهز نشده اند. با توجه به اینکه برخی کاربران احتمال داده بودند سامسونگ در گوشی پرچمدار سال ۲۰۲۰ و یعنی اس ۲۲ اولترا از آن استفاده کند اما در کمال تعجب این گوشی نیز با یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه شده بود. اما گزارشات اخیر نشان می‌دهد که احتمالاً این حسگر در گوشی پرچمدار سال ۲۰۲۳ سامسونگ استفاده شود.

نسخه به روز شده حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ به نام HP3 اواخر سال گذشته میلادی معرفی شد که نسبت به نسخه اولیه یعنی  HP1 بهبود هایی را به همراه داشته است. این در حالی است که سامسونگ معرفی حسگر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را در سال ۲۰۲۰ انجام داد و سپس در سال بعد از آن در گوشی اس۲۱اولترا استفاده کرده بود. این حسگر در گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا نیز عرضه شد.

 با وجود پیشتازی نسبت به سایر برند ها از نظر مگاپیکسل این شرکت باز هم برای بهبود فناوری دوربین گوشی های پرچمدار خود برنامه ریزی می کند. در صورت استفاده از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی در گوشی اس ۲۳ اولترا میتوان به طور چشمگیری تجهیزات دوربین گوشی های پرچمدار سامسونگ را ارتقا داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال